Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی با موضوع پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و هفتمین اجلاس جهانی صدا، امروز یکشنبه (۲ آذر) با حضور مدیران شبکه‌های رادیویی برگزار شد.

معاون صدای رسانه ملی در این برنامه گفت: خوشبختانه سال گذشته بعد از یک وقفه شش ساله شاهد برگزاری جشنواره بین المللی رادیو بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیویی که امروز همراه و همدل مخاطبان و دارای سرمایه‌های ارزشمندی است. مهمترین سرمایه ای که رادیو از آن بهره می‌برد، اعتماد مخاطبان است که به واسطه چند دهه تلاش همکاران و حضور فرهیختگان رقم خورده است. امروز رادیو یک سرمایه ارزشمند به نام سرمایه ملی ساخته است. 

وی ادامه داد: رادیو به پشتوانه فرهیختگان و چهره‌های نام آشنا، اصحاب قلم و گویندگان امروز کوله باری از افتخارات را با خود همراه دارد. همواره در جامعه نقش آفرینی کرده و نقش مهمی در معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی داشته است.

معاون صدا اظهار کرد: مخاطبان، رادیو را به عنوان مونس و همراه خود پذیرفته‌اند و در دنیای امروز و با وجود فراوانی تولیدات رسانه‌ای، همچنان رادیو نقش بی بدیل خود را در ارتباط با مخاطب و اثرگذاری فرهنگی در معرفی آداب و رسوم کشور و معرفی ویژگی‌های ملت ایران داشته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این سال‌ها همکاران من بیشتر به رقابت سالم در تولیدات رسانه‌ای توجه داشتند. مهمترین دغدغه‌ای که مدیران صدا داشته اند این است که کیفیت برنامه‌های رادیویی افزوده شود و از ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده و عرصه‌های جدید را کشف کند. از جمله ابزار‌های دستیابی به این هدف همین جشنواره است.

معاون صدا درباره برنامه ریزی برای برگزاری پانزدهمین جشنواره رادیو بیان کرد: نشست‌های تخصصی زیادی برای برگزاری جشتواره پانزدهم برگزار شد و شورای سیاست گذاری شکل گرفت. امروز فراخوان نهایی حضور در پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو منتشر می‌شود.

ادامه دارد/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو رسانه ملی جشنواره رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»