Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهانه هفته کتاب،‌ نشست تخصصی «معرفی فرهنگ و ادبیات ایرانی از دریچه نامه‌نگاری» از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست تخصصی «معرفی فرهنگ و ادبیات ایرانی از دریچه نامه‌نگاری» با سخنرانی و ارائه مقاله ریوکو واتابه، از اساتید دانشگاه توکیو و استاد زبان فارسی به زبان ژاپنی از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست تخصصی که به بهانه هفته کتاب در ایران برنامه ریزی و با حضور علاقه مندان ژاپنی و جمعی از فارسی‌آموزان، موضوعات مرتبط با زبان و ادبیات فارسی و فرهنگ ایرانی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مساجد هفته بسیج بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی سهمیه بندی بنزین افزایش قیمت بنزین اغتشاشات اخیر در کشور هفته بسیج توکیو رایزنی فرهنگی ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فن‌بازار تخصصی معدن با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین شبکه فن بازار ملی ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ایجاد می‌شود.

مجید وفایی‌فر مدیر ایمینو (مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران) در حاشیه نمایشگاه اینوتکس2024  گفت: ایجاد فن‌بازار تخصصی معدن به نمایندگی ایمیدرو و با اجرای ایمینو انجام می‌شود. این تفاهم‌نامه میان مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و محمدرضا موثقی‌نیا، رئیس ایمیدرو به امضا می‌رسد تا به اعتلای صنعت معدن در کشور کمک کند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه به نوعی حلقه اتصال میان معدن و زیست‌بوم نوآوری کشور است. آنطور که به‌نظر می‌رسد این تفاهم‌نامه می‌تواند کمک کند تا بخش سنتی کشور در حوزه معدن بتواند با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی ارتباط برقرار کرده و کمک بزرگی برای حل مشکلات صنعت معدن باشد.

وفایی‌فرگفت: صنایع معدنی می‌توانند مشکلات خود را به این شرکت‌ها اعلام کرده و راه‌حل‌های فناورانه به دست بیاورند. 

محمدصالح خالقی دبیر شبکه ملی فن‌بازار ایران نیز با اشاره بر هدف این تفاهم‌نامه گفت: با توجه به نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و شناسایی ۳۰۰ قلم کالای وارداتی، فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد. بدین صورت ما با رصد کل کشور و بررسی ظرفیت‌های موجود به رفع نیاز‌های این حوزه می‌پردازیم و به نوعی به سرمایه‌گذاری حوزه معدن کمک می‌کنیم.

مجتبی جباری‌پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس هم اظهار کرد: با مشارکت ذی‌نفعان حوزه صنعتی معدن توانستیم با اعطای نمایندگی فن‌بازار تخصصی معدن به ایمیدرو نیاز‌های این حوزه را رفع کنیم. فن‌بازار یک زیر ساخت برای تبادل نوآوری فراهم می‌کند و راهبری تخصصی آن را ایمیدرو برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است