Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال شایعه بازگشت محسن آشوری به فدراسیون کاراته، شهرام هروی در تمرین صبح امروز تیم ملی حاضر نشد. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دنبال شایعه بازگشت محسن آشوری به کاراته و احتمال حضور او در پست دبیری فدراسیون کاراته یا مدیریت تیم‌های ملی، شهرام هروی در نخستین روز از دور هفتم تمرینات تیم ملی برای حضور در آخرین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 غایب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که هروی در سالیان اخیر همواره در تمرینات تیم ملی کاراته حضور داشته و به نظر می‌رسد غیبت مشکوک او در تمرین نوبت صبح تیم ملی کاراته بی‌ارتباط به شایعات بازگشت آشوری نباشد. حتی شنیده شده او به صورت شفاهی استعفای خود را به رئیس فدراسیون کاراته اعلام کرده است.

هروی در سالیان اخیر همراه تیم ملی موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده و در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان موفق به کسب هت‌تریک در قهرمانی کومیته تیمی شده است.

تیم ملی کاراته ایران از صبح امروز دور هفتم تمرینات خود را جهت حضور در آخرین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان 2019 در اسپانیا آغاز کرده و قرار است روز سه‌شنبه 5 آذرماه راهی مادرید شود.

آشوری در آستانه بازگشت به فدراسیون کاراته به عنوان دبیر یا مدیر تیم‌های ملی


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته محسن آشوری شهرام هروی فدراسیون کاراته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته محسن آشوری شهرام هروی فدراسیون کاراته کاراته محسن آشوری شهرام هروی فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)

ملک احمد فواد دوم، پادشاه سابق مصر و فرزند ملک فاروق اول، پس از ۷۲ سال غیبت در سفر به اسکندریه از کاخ المنتزه بازدید کرد.

به گزارش فرارو، فواد دوم به همراه همسر، فرزند و هیئت همراهش در این گشت میدانی از تمام راهرو‌های کاخ سلطنتی دیدن کرد. فواد مشتاق بود همه توضیحات را بخواند و روی جزئیات درون کاخ سلطنتی تمرکز کند. او لحظه‌ای چشم از عناصر معماری، ستون‌های مرمر، اتاق‌ها و سرسرا‌ها بر نمی‌داشت.

سپس فواد و پسرش در یکی از پنجره‌های مشرف به دریا ایستادند تا منظره فوق‌العاده دریای مدیترانه را از کاخ سلطنتی خیره شوند.

کاخ المنتزه با مساحتی بیش از ٣٠٠ هکتار در شرق اسکندریه واقع شده است. این کاخ را خدیوی عباس حلمی پاشا در سال ۱۸۹۲ بنا کرد.

المنتزه در داخل باغی که به اسم حدائق المنتزه معروف است قرار دارد. کاخ بزرگ الحرملک و باغ‌های سلطنتی که در سال ۱۹۳۲ توسط احمد فواد بنا شده‌است به کاخ المنتزه افزوده شده است.

ملک احمد فواد، زاده ۱۶ ژانویه ۱۹۵۲ که به فواد دوم معروف است، آخرین پادشاه مصر و عضو خاندان محمد علی، شش‌ماهه بود که به‌طور رسمی از ژوئیه ۱۹۵۲ تا ژوئن ۱۹۵۳، به عنوان پادشاه مصر و سودان سلطنت کرد. پس از انقلاب ۱۹۵۲، محمد نجیب به عنوان اولین رئیس‌جمهور انقلاب، بر جای او نشست.

هنگامی که ملک فاروق از پایگاه راس‌التین در سال ۱۹۵۲ مصر را ترک کرد، پادشاه فواد دوم شش ماهه بود و به همراه پدر به ایتالیا رفت. در حال حاضر ملک احمد فواد ساکن سوئیس است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • (ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)