Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز پروژه ایمن­‌سازی ورودی میاندوآب به طول ۵کیلومتر و ۵۰۰ متر، بخشی از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب آماده بهره‌­برداری است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، معاون ساخت و توسعه این اداره کل گفت: قطعه افتتاحی حدفاصل بازار امیرآباد به سمت میاندوآب از کیلومتر ۳۰۰+۱۲ تا ۸۰۰+۱۷ است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعبداله حسینی با بیان اینکه پل سه دهانه ده متری در این قطعه با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان احداث شده است، افزود: قسمت دوم این طرح از کیلومتر ۸۰۰+۱۵ تا ۸۰۰+۱۷ به طول ۲ کیلومتر توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اجرا شده است.

وی از نصب تابلو  و علائم ایمنی در این قطعه خبر داد و گفت: عملیات خط کشی انجام شده و  نصب نیوجرسی به‌طول یک کیلومتر و ۲۰۰متر از برنامه‌های آتی ایمن‌سازی این طرح است.

معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان یادآور شد: اجرای این طرح راهسازی علاوه بر ارتقای شاخص های توسعه زیرساخت های جاده‌ای استان، شکوفایی حمل و نقل جنوب استان را موجب می‌شود.

تاکنون ۹۵ کیلومتر از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به طول ۱۶۴ کیلومتر زیر ترافیک رفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بزرگراه ارومیه مهاباد میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب