Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@07:02:38 GMT

چرا «معکوس» کیمیایی اکران نشد؟

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۷۴۹۷

فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی قرار بود چهارشنبه ۲۹ آبان به سرگروهی آستارا به جای «مسخره باز» اکران شود؛ اما با گذشت چهار روز هنوز به سر در سینما‌ها نرسیده است. باید دید دلیل آن چیست و تصمیم شورای صنفی در این باره چه خواهد بود؟

اخبار چهره ها - در خلاصه داستان «معکوس» آمده: فرزندان دو دوست قدیمی قبل از انقلاب که یکی فعال سیاسی است و یکی مکانیک، وارد مسابقات زیرزمینی اتومبیلرانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین نمایش «معکوس» در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بود. بابک حمیدیان، شهرام حقیقت دوست، لیلا زارع، اکبر زنجانپور، پروانه معصومی، علیرضا کمالی نژاد، اکبر معززی و سیاوش طهمورث بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه‌کننده: مسعود کیمیایی، فیلمنامه‌نویس: پولاد کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، چهره‌پرداز: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، تدوین: مصطفی خرقه پوش و امیر ادیب پرور، صدابردار: پرویز آبنار، صداگذار: پرویز آبنار، موسیقی: بهزاد عبدی، جلوه‌های ویژه میدانی: ارشا اقدسی، جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار، عکاس: علی نیک رفتار.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پولاد کیمیایی اکران فیلم ها فیلم معکوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بابک صحرایی پس از پایان اجرای شب اول، در صحبت‌هایی گفت: امشب اسطوره تکرار نشدنی فرهنگ و هنر ما در اینجا حضور دارد. بزرگمردی که سینمای حقیقی را در ایران پایه‌گزاری کرد و بیشتر از ۵۰ سال است که روی بلندترین قله هنر ایران ایستاده است. تاریخ فرهنگ و هنر ایران تا همیشه مدیون ایشان خواهد بود. افتخار این را داریم که امشب نمایش خود را به استاد مسعود کیمیایی تقدیم کنیم.

او افزود: علاوه بر آقای کیمیایی، امروز میزبان جناب مجید مظفری هستیم. او بازیگری است که من از نوجوانی طرفدارش بودم. همچنین از حضور جناب جواد طوسی(منتقد سینما) و رحیم نوه‌سی(نقاش) نیز تشکر می‌کنم.

کارگردان نمایش «مرگ با طعم نسکافه» در ادامه صحبت‌هایش، از همه عواملی که در شکل‌گیری این نمایش او را یاری رسانده‌اند، تشکر کرد.

«مرگ با طعم نسکافه»، نمایشی ۶ پرده‌ای است که با استفاده از کلید واژه‌های مهم زندگی به روایتِ برش‌های دراماتیک در زمان حال، دهه سی و صد سال گذشته می‌پردازد. از نکات جالب توجه این اجرا، حضور پررنگ موسیقی است.

بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده - بازیگر در این اجرا حضور دارند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مجری طرح: نازنین صحرایی، طراح صحنه و لباس: منیره ملکی، طراح گریم: مهتاب حسنی، طراح حرکت: مهرگان بذرافشان، بازیگران فرم: مهرگان بذرافشان، روشنک رضایی‌مهر، حدیث محمودوف، ملینا مشایخ، آویسا شریفی، موسیقی متن: ستار اورکی، سرپرست موسیقی زنده: امیر مهراد، آهنگساز قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیرعباس حسن زاده، تنظیم کننده قطعات باکلام: حامی، علی موثقی، امیر مهراد، نوازندگان: صادق نورانی، محمدرضا بختیاری، فرناز ساحری و روزبه سیاه منصوری، دستیار کارگردان: شهرزاد پورفرد، عکاس و طراح پوستر: کیارش کاویان و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

عکس ها از نیلوفر دهباشی

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903417

دیگر خبرها

  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند