Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@16:29:12 GMT

استعفای وزیر جهاد کشاورزی صحت دارد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۷۵۳۹

استعفای وزیر جهاد کشاورزی صحت دارد

قاسم میرزایی نکو عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود وزیر جهاد کشاورزی تقاضای استعفای خود را از رئیس جمهور مطرح کرده است، اظهار داشت: این استعفا هنوز تأیید نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که تقاضای این استعفا چه موقع مطرح شده است؟ گفت: این استعفا مربوط به قبل از زمانی که آقای خلیل آقایی را دستگیر کرده بودند مطرح شده بود و بیشتر در حد بیانیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی نکو ادامه داد: برای بحث استعفای حجتی تعیین تکلیف نشده بود و اکنون دوستان شایعه کردند که به خاطر تعیین تکلیف نشدن استعفای وزیر جهاد کشاورزی، می‌خواهد بر استعفای خود پابرجا بایستد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا وزیر جهاد کشاورزی به مجلس اعلام کرده است که در روز سه‌شنبه در جلسه استیضاحش حضور نخواهد یافت‌؟ گفت: نه، این را به مجلس اعلام نکرده است.

156 / 156 محمود حجتی فراکسیون امید مجلس وزیر جهاد کشاورزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمود حجتی فراکسیون امید مجلس وزیر جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا روایت کرده است، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آنها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901809

دیگر خبرها

  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم