Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:20:51 GMT

آمادگی تبریز برای استقبال از برف

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۷۵۵۳

آمادگی تبریز برای استقبال از برف

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: با توجه به تجهیز ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین سازمان مدیریت پسماند به ملزومات زمستانی و تمهیدات اندیشیده شده، امسال شاهد محلول پاشی حداکثری در مواقع یخبندان در معابر شهری خواهیم بود.

محمدرضا قربانیان تبریزی با حضور در سازمان مدیریت پسماند و بازدید از از اکیپ‌ها، امکانات و تجهیزات زمستانی اظهار کرد: ترتیب با به حداقل رساندن نمک پاشی در خیابان‌ها، تخریب آسفالت معابر نیز به حداقل می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید که در آستانه آغاز بارش های پیش بینی شده صورت گرفت، بر آمادگی حداکثری ماشین آلات و تجهیزات زمستانی تاکید کرد.

قربانیان تبریزی اظهار کرد: بهبود وضعیت ناوگان اکیپ‌های زمستانی سازمان مدیریت پسماند زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب تر در مواقع بارش برف و باران را مهیا می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز تاکید کرد: کنترل و نظارت بر وضعیت ماشین آلات ناوگان سازمان مدیریت پسماند تبریز برای حضور موثر در مواقع بارش باران و حوادث طبیعی ضروری است.

وی در پایان سخنانش از آماده سازی باکس‌های شن و نمک در پل‌ها و زیرگذرها و مکان‌های حساس شهری تبریز برای استفاده در مواقع بارش برف و یخبندان احتمالی خبر داد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم

سیدمحسن میرهادی،مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید. 

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود، یکی از مشکلات مهم محیط‌زیست شهری در قم است.  

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این راستا طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.  

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود، درحالی‌که ساعت اعلام‌شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا  ۶:۰۰ صبح است.

 وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، باوجوداینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام‌شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود