Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد زیادی از حامیان روحانی در انتخابات طی روز‌های اخیر بعد از ایجاد شوک به جامعه و اعلام ناگهانی افزایش قیمت بنزین توسط دولت اعلام پشیمانی کرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تعداد زیادی از حامیان روحانی در انتخابات طی روز‌های اخیر اعلام پشیمانی کرده‌اند. در این میان تاجزاده و دوستانش با وجود تصدی دولت توسط اصلاح‌طلبان چهره حق به‌جانب گرفته و مشکلات و بی‌عرضگی‌ها را به گردن کلیت نظام می‌اندازند تا خود را مبرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  یکی از کاربران توئیتر نوشت:   تعداد زیادی از حامیان روحانی در انتخابات طی روز‌های اخیر اعلام پشیمانی کرده اند.
اما جایزه ویژه سنگ پای قزوین تعلق میگیره به تاجزاده و مهناز افشار که همچنان تلاش میکنند ضمن عدم ابراز پشیمانی، ژست طلبکار هم بگیرند.
نکشیمون روشنفکر معترض مردمی!   به گزارش دانشجو، جریان چپ با ریاست جمهوری یکی از مهره‌های خود یعنی خاتمی درسال ۷۶ سعی کرد عقبه اعمال خود را در دهه پیشین پنهان کند و با طرح شعار‌های تند ،این‌بار علیه نظام، ژست مخالفت بگیرند. ژستی که تا امروز به‌کارشان آمده است. اصلاح‌طلبان با وجود تصدی دولت توسط افراد همسو با آنان نظیرِ خاتمی و روحانی همیشه چهره حق به‌جانب گرفته و با اینکه خود بر سرکار هستند اما مشکلات و بی‌عرضگی‌ها را به گردن کلیت نظام می‌اندازند تا خود را مبرا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهناز افشار تاجزاده روحانی روشنفکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت

اشکان خطیبی درباره زندگی در اروپا ادامه داد: زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد!

به گزارش تسنیم، او افزود: اصلا از کیفیت کار‌هایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است.

وی گفت: بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند