Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:47:53 GMT

دنیزلی: یک خیابان را به نام مسعود شجاعی کنید

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۷۸۲۰

دنیزلی: یک خیابان را به نام مسعود شجاعی کنید

سرمربی تراکتور با حمایت از مسعود شجاعی اعلام کرد که باید به کاپیتان تیمش احترام گذاشته شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود شجاعی در فوتبال ایران نام بزرگی محسوب می شود؛ کاپیتان کنونی تیم ملی که رکورددار حضور یک ایرانی در جام های جهانی نیز هست، به واسطه سالها در حضور در تیم ملی و همچنین بازی در لالیگای اسپانیا و چند لیگ معتبر فوتبال اروپا توانسته جایگاه خوبی برای خودش دست و پا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی علاوه بر فوتبال جایگاه اجتماعی مناسبی نیز نزد عموم جامعه داردو و یکی ازمحبوب ترین ها است. او اما به واسطه اخراج در بازی ایران و عراق مورد سرزنش برخی افراد در فضای مجازی قرار گرفت. شجاعی که در آن مسابقه کمی عصبی به نظر می رسد، بدشانسی هم آورد و گل دوم عراق زمانی به ثمر رسید که با اخراج او تیم ملی 10 نفره شده بود.


برخی طرفداران ناراحت تیم ملی به شجاعی ایراد گرفتند که اخراج او باعث شکست شده و اگرچه کاپیتان تیم ملی در پستی به عذرخواهی از مردم پرداخت، اما همچنان دل بعضی فوتبالی ها با او صاف نشد. حالا اما با گذشت چند روز از آن ماجراها مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور در گفت و گو با ایران ورزشی به حمایت از کاپیتان تیمش پرداخته است. دنیزلی معتقد است که نباید با یک اشتباه تمام زحمات شجاعی را فراموش کنیم و حتی پیشنهاد می کند نام مسعود را روی یک خیابان قرار بدهیم.


دنیزلی گفته است: «من هم شنیدم که بعد از بازی با عراق از مسعود شجاعی انتقادهایی شده. مسعود کاپیتان تیم من است و به دلیل شرایطی که برایش پیش آمده، به اندازه خودش ناراحت هستم.»

 


وی ادامه داد: «معمولاً نام تمام ورزشکارانی که در سطح بین‌المللی برای کشور شما افتخار آفریده‌اند را روی خیابان‌ها و میدان‌ها گذاشته‌اند که این نشانگر فرهنگ بالای ایران است. مسعود شجاعی هم سال‌هاست به خاطر ایران تلاش کرده و در سطح آسیا و اروپا به بهترین شکل ممکن نام کشورتان را مطرح کرده است. چشمپوشی از این مسائل و انتقاد از شجاعی به خاطر یک اشتباه انصاف نیست، به ویژه برای کشوری که چنین فرهنگ بالایی دارد.»


سرمربی تراکتور درباره اشتباهات شجاعی مقابل تیم ملی عراق تاکید کرد: «من هم می‌پذیرم که مسعود مقابل عراق اشتباه‌هایی داشت. به عنوان نمونه بیش از حد معمول عصبانی بود و زیاد به داور اعتراض می‌کرد. البته معتقدم مسعود به خاطر آن صحنه نباید کارت زرد می‌گرفت، بلکه باید پیش از آن به خاطر اعتراض‌هایش کارت قرمز می‌گرفت. شجاعی در یک صحنه بحث‌برانگیز کارت زرد دوم را دریافت کرد. اینکه تمام گذشته و خدمت شجاعی برای فوتبال ایران را فراموش کرده و به خاطر یک بازی از او انتقاد شود، دور از انصاف است.»


دنیزلی این بحث را اینطور به پایان برد: «من در تیمم بیش از همه به مسعود شجاعی اعتماد دارم. او کاپیتان تیم من و کاپیتان تیم ملی ایران است. انسان جایزالخطاست و مسعود هم در بازی اشتباه‌هایی داشت اما وقتی به گذشته او نگاه می‌کنیم، می‌بینیم او در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا و لیگ‌های اروپایی برای ایران تلاش کرده و مردم کشور شما با فرهنگ‌ بالای‌شان نباید گذشته شجاعی را به خاطر یک اشتباه فراموش کنند. من که فراموش نمی‌کنم.»

تراکتور مسعود شجاعی مصطفی دنیزلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر

تین نیوز

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما" جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، کاپیتان شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل "هما"، اعضا هیات مدیره، معاونین  و مدیران کل برگزار گردید.

کاپیتان فرزادی پور در این جلسه از  ۶۲ سال سابقه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و عبور از فراز و نشیب های متعدد در طی این سال ها گفت و ادامه داد: در طی دو سال گذشته با همت همه عزیزان در بخش های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است و باید این مسیر ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آرمان های شرکت حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد