Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریزش سقف مسجد در شهر «بنی‌ملال» مراکش منجر به زخمی شدن چهار نمازگزار شد. زخمی‌ها با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، منابع محلی از شهر «بنی ملال» مراکش اعلام کردند: هنگام اقامه نماز جمعه، بخشی از سقف یکی از مساجد واقع در «تانوگه» در شهر بنی ملال بر سر نمازگزاران فرو ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این منابع محلی افزودند: این مسجد تنها مسجد این منطقه است و جمعیت نمازگزاران آن زیاد است.

 

این منابع اظهار کردند: بر اثر ریزش سقف این مسجد، چهار نمازگزار زخمی و با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

 

مقامات محلی برای بررسی حادثه به این مکان آمدند و تحقیقات خود را آغاز کردند تا علت ریزش مسجد را پیدا کنند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج بسیج راهپیمایی نماز جمعه مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سهمیه بندی بنزین مساجد اردبیل مساجد جهان مراکش ریزش سقف مسجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای گرمک نجات پیدا کرد

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از نجات جان پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات محلی روستای گرمک از توابع شهرستان جاجرم خبر داد.

وی در ادامه افزود: تماسی مبنی بر مفقودی پیرمرد ۷۰ ساله از اهالی محلی منطقه با سابقه بیماری آلزایمر که برای جمع‌آوری گیاهان دارویی به ارتفاعات رفته بود به مرکز هماهنگی عملیات ۱۱۲ اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: ۳ تیم امداد و نجات کوهستان، ۲ تیم جستجوی پهبادی و سگ‌های زنده یاب (آنست) و ۲ تیم از خانه‌های هلال منطقه به محل اعزام شدند.

محبان افزود: با تلاش تیم‌های امداد و نجات و مردم محلی منطقه پس از ۳۰ ساعت جستجو و تلاش پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات پیدا و پس از ارزیابی‌های پزشکی اولیه به محل امن منتقل و تحویل عوامل درمانی شد.

کد خبر 6100956

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای گرمک نجات پیدا کرد
  • آیت‌الله اعرافی: همه دستگاه‌ها پیوست مسجدی داشته باشند
  • ویدیو/ طرز تهیه ماهی دودی؛ چاشنی غذاهای محلی گیلان
  • نحوه پخت یک غذای محلی با گوشت و کلم توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • بمباران مسجدی در رفح هنگام نماز ظهر+فیلم
  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی