Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:48:47 GMT

پوتین به فلسطین می‌رود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۸۰۶۰

پوتین به فلسطین می‌رود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «عبدالحافظ نوفال» در جمع خبرنگاران گفت: مطابق برنامه اعلام شده ولادیمیر پوتین اوایل سال آینده از فلسطین دیدار می‌کند، امیدوارم این دیدار به نفع ملت‌های ما (مردم فلسطین و روسیه) باشد.
وی یادآوری کرد: رئیس جمهوری روسیه سال ۲۰۱۲ از فلسطین دیدار کرد و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ماه جولای گذشته به مسکو آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، روز چهارشنبه هفته گذشته رئیس جمهوری روسیه در دیدار با پاتریارک کریل رهبر کلیسای ارتدوکس روس خاطرنشان کرد که اواسط ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ (نزدیک به ۲۵ دی ماه ۹۸) به اسراییل (سرزمین های اشغالی فلسطین) خواهد رفت.

در آن دیدار که فئوفا سوم پاتریارک کلیسای ارتدوکس فلسطین نیز حضور داشت پوتین گفت که مصمم است از منافع مسیحیان خاورمیانه دفاع کند.
رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه مسیحیان کشورهای خاورمیانه با مشکلات بزرگی مواجه هستند، گفت که باید برای دفاع از منافع آنها همکاری و تشریک مساعی داشت.
روسیه از تاسیس کشور فلسطین حمایت می‌کند و از سال ۱۹۸۹ (دوره اتحاد شوروی سابق) سفارت فلسطین در مسکو دایر است و فعالیت آن همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها روسیه اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین روسیه اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

روسای جمهور تاجیکستان و روسیه در تماس تلفنی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و همکاری برای مقابله با تهدیدهای مشترک پرداختند.

به گزارش ایسنا، «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره همکاری میان دو کشور و مقابله با تهدید تروریسم و مهاجرت پرداختند.

در بیانیه کرملین آمده است رؤسای‌جمهور درباره برخی مسائل مربوط به روابط دوجانبه گفتگوی سازنده‌ای داشتند، از جمله درباره همکاری در مبارزه با تهدید تروریسم و مهاجرت.

به گفته کرملین، در این باره توافق شد که سازوکارهای تعامل میان وزارتخانه‌ها و ادارات مربوطه در دو کشور بهبود یابد.

این دو تن همچنین اظهار کردند تلاش‌های شدت‌یافته برخی جریانات برای تشدید تصنعی تنش‌ها بر سر مسئله نیروهای کاری مهاجر، خنثی خواهد شد و این مسائل نمی‌توانند به روابط دوستانه میان دو کشور آسیبی وارد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند