Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کارشناسی با موضوع افزایش قیمت حامل‌های انرژی به همت گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی برگزار می‌شود. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، نشست کارشناسی با موضوع افزایش قیمت حامل‌های انرژی با عنوان "سیاست‌ بنزینی؛ ابعاد و سویه‌ها" به همت گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی عصر فردا (دوشنبه 4 آذر ) از ساعت 14 الی 17 با حضور برخی کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی از جمله مجید شاکری، مصطفی غفاری، فرشاد مهدی‌پور، محسن ردادی، مهدی جمشیدی، عزیز نجف پور و خانم قاسمپور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همتی: افزایش قیمت بنزین در یک سال 4 درصد در تورم تاثیر داردمصباحی‌مقدم: افزایش قیمت بنزین ضرورت داشت/ fatf در مجمع تشخیص به‌حالت تعلیق درآمده است

شایان ذکر است محل برگزاری این نشست کارشناسی خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه شماره 2، سالن جلسات  پژوهشگاه  فرهنگی و اندیشه اسلامی برگزار خواهد بود. 

انتهای پیام/

 

R1455/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است

استاندار مرکزی گفت: حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی فراجا، فرزاد مخلص الائمه در آئین تجلیل از فعالان طرح نور با بیان اینکه حیات فرهنگی، وجه تمایزی است که بین انسان و حیوان قائل هستیم، افزود: انسان دارای قوه تعقل و تفکر است که بقیه موجودات از این قوه برخوردار نیستند.

وی با اشاره به نقش سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده افزود: بحث عفاف و حجاب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و امروز استحکام بنیان خانواده با بی حجابی مورد تهدید است چرا که برهنگی و بی‌حجابی حد و مرز ندارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌ها مهم انسان قوه تفکر و تعقل است گفت: عقیده‌ای که مبتنی بر تفکر نباشد و بر اساس تقلید باشد نه تنها اسلام با آن موافق نیست بلکه مبارزه هم می‌کند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در ارتباط با بحث عفاف و حجاب دشمنان انقلاب اسلامی بر موجی سوار شدند که ناظر به حیات فرهنگی و استحکام خانواده است، چرا که بانوان پایه اصلی این استحکام در جامعه‌ی اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: در سنوات اخیر توجه تمام نیروهای فرهنگی و دستگاه‌های متولی به این موضوع جلب شد که در حوزه عفاف حجاب به اندازه کافی کار فرهنگی صورت نگرفته است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ارتقای حیات فرهنگی نیازمند کار عمیق فرهنگی است، گفت: در این زمینه تمامی بخش‌ها وظایفی برعهده دارند و باید حضور مؤثری در ستاد عفاف و حجاب استان داشته باشند.

مخلص‌الائمه با تقدیر از اجرای طرح نور و تأکید بر وظیفه‌ی تمامی دستگاه‌ها در همراهی با این طرح، تاکید کرد: این طرح در استان مرکزی کاملاً موفق بوده است و بازتاب و همراهی خوبی را از سوی مردم در سطح جامعه شاهد هستیم.

کد خبر 748504

دیگر خبرها

  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود