Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@09:10:05 GMT

جزئیات کاهش ساعت طرح‌ ترافیک

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۸۵۰۹

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات کاهش ساعت اجرای طرح ترافیک و محدوده کنتزل آلودگی هوا را تشریح کرد. ناطقان: سردار محمدرضا مهماندار در این‌باره گفت: با فرارسیدن نیمه دوم سال و کاهش طول روز نیروی انتظامی در نامه‌ای به شهرداری تهران خواستار کاهش ساعت اتمام طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا شد که در نتیجه جلسات برگزار شده شهرداری با پیشنهاد پلیس موافقت و مقرر شد که از ابتدای آذرماه تا پایان سال طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا به جای ساعت ۱۹، در ساعت ۱۸ به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تغییری در ساعات آغاز این دو طرح ایجاد نشده است، افزود: بنابراین هم طرح ترافیک و هم طرح کنترل آلودگی هوا ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز خواهد شد. همچنین تغییری در محدوده طرح‌ نیز ایجاد نشده است. تغییر ساعت نیز به دلیل افزایش تراکم و حجم تردد خودروها در حلقه بیرونی طرح‌های ترافیکی بود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تنظیمات دوربین‌های ثبت تخلفات نیز براساس ساعت جدید تغییر کرده است، اظهارکرد: بر این اساس خودروهایی که از ابتدای آذر تا پایان امسال بدون داشتن مجوز قانونی در حدفاصل ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ وارد محدوده طرح ترافیک شوند جریمه خواهند شد و کاهش یک ساعته در آن اعمال شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌ ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا در روزهای تعطیل اجرا نخواهد شد، گفـت:‌ در ساعت اجرای محدوده کنترل آلودگی هوا در روزهای پنجشنبه نیز تغییری ایجاد نشده و مانند قبل از ساعت ۶:۳۰ آغاز شده و ساعت ۱۳ به پایان می‌رسد.

سردار مهماندار در مورد شرایط تردد ساکنان طرح‌های ترافیکی تهران نیز افزود:‌ تسهیلات در نظر گرفته شده برای این افراد همچنان وجود داشته و با تغییرات اعمال شده، تغییری در آن به وجود نیامده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد فعالیت دوربین‌های ثبت خروجی نیز گفت: این دوربین‌ها فعال بوده و ساعات خروج خودروها از محدوده را نیز ثبت می‌کند و همانطور که گفتم ساعتشان با ساعت جدید اتمام طرح تطبیق داده شده است. منبع: ایسنا برچسب ها: کاهش ساعت ، طرح ترافیک ، آلودگی هوا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش ساعت طرح ترافیک آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه‌خیز خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهریار افندی‌زاده گفت: این طرح از بزرگراه آزادگان در مناطق ۱۸ و ۱۹ به عنوان معابر پرترددی که نیاز بیشتری به ایمن‌سازی و رسیدگی داشتند، آغاز شده است.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات افزود: از طریق مناطق ۱۸ و ۱۹ نسبت به احصای کاستی‌ها و کمبودهای بزرگراه آزادگان اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات موردنیاز را مشخص و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام شد.

افندی‌زاده در ادامه اظهار کرد: خط‌کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی‌ها، مرمت و نوسازی گاردریل‌ها، نصب تابلوهای خطرنما برای آشکارسازی و نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن‌تانک و استوانه، از اقدام هایی است که در محدوده مناطق ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه مناطقی که محور آزادگان در محدوده آن قرار دارد، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای افزایش سطح خدمات و ایمن‌سازی است، تصریح کرد: در این طرح که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بیش از ۱۲ گروه اجرایی در حال فعالیت هستند و ۲۴ نقطه از جناغی‌ها با استفاده از ۴۴ قطعه کاشن‌تانک و ۱۲۰ عدد استوانه ایمن‌سازی و حدود ۱۵۰ شاخه گاردریل مرمت و تعویض شده است.

افندی‌زاده ادامه داد: نصب بیش از ۱۰۰ عدد تابلوی خطرنما ۶۰*۲۰ و حدود ۶۴ هزار متر خط‌کشی منقطع و ۴۲ هزار متر خط‌کشی ممتد از دیگر اقداماتی بود که در راستای ایجاد ایمنی بیشتر در بزرگراه آزادگان انجام شده است. ️

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران یادآور شد: در نظر است با تعیین اولویت بزرگراه‌ها و با مشارکت پلیس و شهرداری‌های مناطق، این طرح در تمام شبکه بزرگراهی تهران اجرا شود.

️ بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران،  بزرگراه آزادگان از شاهراه‌های شهر تهران است که به دلیل طول تقریبی ۵۹ کیلومتری، تردد روزافزون خودروهای سبک و سنگین، دسترسی‌های بسیار، سرعت بالای وسایل نقلیه و تعداد زیاد سرقت تجهیزات، ایمن‌سازی آن همیشه از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری