Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@14:51:16 GMT

پروفسور بزودی روی نیمکت تیم ملی ایران!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۸۵۹۴

پروفسور بزودی روی نیمکت تیم ملی ایران!

به گزارش پارسینه؛ «برانکو در آستانه هدایت تیم ملی ایران قرار دارد»! این موضوعی است که در یکی دو ساعت اخیر تبدیل به تیتر یک اغلب رسانه های داخلی شده است و با دیدار سفیر ایران در کرواسی با برانکو این شایعات در حال تبدیل شدن به یقین است.

به نقل از لحظه؛ اما فدراسیون فوتبال طی واکنشی عجیب درخصوص این شایعات گفته که این صحبت ها را نه تایید می کنیم نه تکذیب! واکنش یک بام و دو هوا از سوی نهادی که مسئول مستقیم مذاکره با مربی جدید است:« با توجه به شرایط به وجود آمده در جدول و اینکه سرنوشت صعود به دست تیم ملی است، بستر فعلی در موضوع همگرایی آحاد مردم، رسانه ها و حمایت تام و تمام از ملی پوشان در چهار بازی مهم پیش رو بیش از پیش حائز اهمیت به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال در حال حاضر در موقعیت تایید یا تکذیب گمانه زنی های مطرح شده قرار ندارد.»

ابراهیم شکوری نیز به عنوان سرپرست دبیرکل سعی کرد به نوعی این موضوع را غیرمستقیم تکذیب کند: «فدراسیون سایت اختصاصی دارد و اخبار مربوط به تیم ملی در این سایت منتشر می‌شود. هر اتفاقی که در مورد تیم ملی فوتبال رخ دهد را از طریق سایت اعلام می‌کنیم و دلیلی ندارد علاقه‌مندان به فوتبال از طریق رسانه های دیگر اخبار مربوط به تیم ملی را رصد کنند.»

دوشنبه شب هم امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر وقتی با این سؤال روبه‌رو شد که آیا از ویلموتس حمایت می‌کنید کلمه «نه» را به زبان آورد. او توضیح داد قرار است برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و با استفاده از نظرات کارشناسان بتوانند باعث موفقیت تیم ملی شوند. هیچ‌کس در فدراسیون فوتبال پاسخ شفافی به سؤالات کلیدی و مهم نمی‌دهد. 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

به گزارش میزان، دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
  • #من_هم _یک_پروفسور_هستم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا