Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:21:28 GMT

فراخوان چهارمین نمایشگاه نقاشی ورسوس تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۹۰۱۱

فراخوان چهارمین نمایشگاه نقاشی ورسوس تمدید شد

فراخوان چهارمین نمایشگاه هنری ورسوس تا دهم آذرماه تمدید شد و نقاشان جوان زیر ۳۰ سال می‌توانند با مراجعه به سایت www.versusartcontest.comآثار خود را ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پیش‌ازاین اعلام شده بود که مهلت فراخوان تا پایان آبان ماه است ولی به دلیل محدودیت‌هایی که بر اینترنت سراسر کشور اعمال شد، دبیرخانه این رویداد تصمیم به تمدید تاریخ پایان فراخوان گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین نمایشگاه هنری ورسوس (نمایشگاه نقاشی سن‌ایچ برای نسل جوان) با هدف حمایت از جوانان هنرمند و با تمرکز بر شناسایی استعدادهای نسل جوان و معرفی آنها به جامعه هنری از تاریخ 4 تا 18 بهمن‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه  100 درصد مبلغ فروش آثار هنری به هنرمندان جوان تعلق می‌گیرد، هنرمندانی که پس از بررسی اولیه هیات انتخاب آثارشان برای حضور در نمایشگاه انتخاب می‌شوند.

شرکت سن ایچ و شرکت مدیا  به عنوان طراحان و برگزارکنندگان  این رویداد هنری طی چهار سال همکاری در این حوزه تنها در پی خلق فضایی سالم برای رقابت هنرمندان جوان ناشناخته سرتاسر کشور هستند و هرگونه درآمدزایی در نمایشگاه ورسوس متعلق به خود هنرمندان است.

هیات انتخاب آثار چهارمین نمایشگاه نقاشی ورسوس را مصطفی دشتی، ساسان نصیری، لیلی وکیلیان، مهدی احمدی و عطا هاشمی‌نژاد تشکیل داده‌اند و داورانی که در مرحله نهایی به بررسی آثار برگزیده خواهند پرداخت شهلا حسینی، معصومه مظفری و امیرحسین اعتماد هستند.

پس از پایان مهلت ارائه در تاریخ 10 آذر، هیات انتخاب بررسی آثار رسیده را آغاز می‌کند و در مرحله نهایی آثار برگزیده توسط هیات داوران  برای نمایش در تاریخ  و مکان فوق‌الذکر انتخاب می‌شوند.

اولین دوره‌ی نمایشگاه ورسوس ویژه‌ی هنرمندانِ نقاشِ زیر 30 سال، در خردادماه سال 1393 در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار شد. آثار برگزیده دومین دوره که به هنرمندان مجسمه‌ساز جوان زیر 35 سال  اختصاص داشت هم دوم تا نهم بهمن‌ماه سال 1394 در فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار گرفت. سومین نمایشگاه ورسوس در تاریخ 15 تا 25 ‌دی‌ماه 1396  در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. ورسوس چهارم هم از تاریخ 4 تا 18 بهمن‌ماه در خانه هنرمندان برپا خواهد شد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد نماز جمعه بسیج سهمیه بندی بنزین کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل راهپیمایی کتاب تمدید فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز