Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@04:15:47 GMT

ستاره دورتموند بازی با بارسا را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۹۱۹۶

ستاره دورتموند بازی با بارسا را از دست داد؟

پاکو آلکاسر احتمالا قادر به همراهی بروسیا دورتموند برابر بارسلونا در بازی روز چهارشنبه نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند روزهای خوبی را سپری نمی کند. پس از یک شروع خوب، زردها حالا دچار افت عجیبی شده اند. دورتموند پیش از وقفه بازی های ملی در زمین بایرن با 4 گل مغلوب شد و جمعه شب نیز در زمین خود برابر تیم قعر جدولی پادربورن تا مرز شکست هم پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها ابتدا با سه گل عقب افتادند ولی در نیمه دوم توانستند بازی را به تساوی بکشانند. دورتموند در حال حاضر تیم ششم جدول است و در شرایط روحی نامطلوبی به بازی حساس برابر بارسا رسیده است.

 

 

 

 

دیداری که چهارشنبه شب در نوکمپ برگزار می شود و دورتموند احتمالا پاکو آلکاسر را در اختیار نخواهد داشت. مهاجم اسپانیایی سابق بارسا بین دو نیمه بازی با پادربورن به دلیل مصدومیت زانو تعویض شد و قرار است امروز تست های دقیق تری از او گرفته شود اما طبق ادعای منابع آلمانی، او دشوار بتواند خود را به بازی برابر تیم سابقش برساند. 

آلکاسر در این فصل 9 بازی در بوندسلیگا انجام داده و توانسته 5 گل نیز به ثمر برساند. غیبت او در دیداری که برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است، قطعا خبر خوبی برای دورتموندی ها نیست.

 

 

بروسیا دورتموند بارسلونا پاکو آلکاسر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند بارسلونا پاکو آلکاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی فصل گذشته ستاره بی چون و چرای تیمش بود و نقش مهمی را در قهرمانی بارسلونا در رقابت‌های لالیگا ایفا کرد اما در ابتدای این فصل تحت تاثیر افت جمعی این تیم قرار گرفت و نتوانست درخشش فصل گذشته را تکرار کند.

اما بهبود شرایط و عملکرد تیمی بارسا در چند هفته اخیر باعث شد که عملکرد او هم به شکل قابل توجهی بهتر شود و بار دیگر روند گلزنی‌هایش با پیراهن این تیم را از سر بگیرد و در چند هفته  اخیر نقش ناجی بارسا در بسیاری از دیدارها را ایفا کرد.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که این احتمال وجود دارد که این ستاره لهستانی  در پایان این فصل بارسا را ترک کند و علاقه باشگاه‌های عربستانی به او شاید باعث شود که مدیران این باشگاه هم با فروش او موافق باشند.

اما کادناسر خبر داده است که هم لواندوفسکی و هم مدیران بارسا و ژاوی از همکاری با یکدیگر راضی هستند و قصد دارند به این همکاری ادامه دهند و هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد که او فصل آینده هم به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)