Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در صحن علنی شورا گفت: روزی تریبون دست من می‌افتد و اسامی مخالفان حمایت از سرمایه‌گذاری از مدیرکل مخالف تا شخص شخیص مدیریت ارشد را در این خصوص می‌گویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پنجاه‌وهشتمین جلسه علنی شورای شهر صبح امروز با موضوع بررسی ۱۰ نامه و حضور معاون امور زیربنایی شهرداری و مدیرعامل سازمان حمل، نقل و ترافیک شهرداری دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران گردان رئیس شورای شهر همدان در این جلسه با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج طی ۴۰ سال گذشته در تمام مقاطع به ویژه در بحران‌ها حضور داشته و وحدت و انسجام ملی را حفظ کرده است.

در ادامه حسین قراباغی رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نیز گفت: نسبت به بحث گردشگری تعصب داریم؛ حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری حوزه‌ای نیست که مطالبه در آن نباشد و وظیفه دارم پیگیر این موارد باشم.

وی با تأکید بر اینکه تمام مشکلات استان از اشتغال و بیکاری است خطاب به مسئولان بیان کرد: برای رفع این مشکلات چه کار کرده‌اید؟

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: برای دوره بعدی شورا برنامه‌ای ندارم اما وظیفه دارم اتفاقات این ۴ سال را برای دغدغه‌مندان بگویم و اسامی حامیان و دغدغه‌مندان حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری را عنوان می‌کنم.

قراباغی: شعار «فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم» قشنگ است اما مهمتر عمل است

وی با بیان اینکه دغدغه داشتم که به شورا آمدم تصریح کرد: انتظار دارم برخی دوستان در نگرش خود نسبت به سرمایه‌گذاری و گردشگری تجدید نظر کنند؛ بیکار نبودم که به شورا آمدم دلم برای شهرم می‌سوزد.

قراباغی با بیان اینکه روزی تریبون دست من می‌افتد و اسامی مخالفان حمایت از سرمایه‌گذاری از مدیرکل مخالف تا شخص شخیص مدیریت ارشد را در این خصوص می‌گویم ادامه داد: شعارهای «فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم» و یا «پنجره واحد سرمایه‌گذاری» قشنگ است اما مهمتر عمل به آنهاست.

وی با تأکید بر اینکه مستنداتی در خصوص مخالفت‌ها با سرمایه‌گذاری برخی مدیران دارم خاطرنشان کرد: به موقع مستندات را آشکار منتشر می‌کنم و از هیچ فرد و جریانی نیز واهمه ندارم.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان یادآور شد: دغدغه شهر و شهروندان را دارم و شرمنده می‌شوم وقتی شهروندان و حتی افراد دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس برای یک کار بی‌مقدار به من مراجعه می‌کنند.

وی اظهار کرد: شرمنده می‌شوم و جای تأسف است که بگویم از نبود شغل یک فوق لیسانس را برای رفتگری فرستادم، اینها را به چه کسی بگوییم؛ ما مسئول هستیم.

قراباغی گفت: اگر با این روند و جریان پیش برویم نه سرمایه‌گذاری و نه توسعه گردشگری را در شهر خواهیم داشت.

وی در ادامه با انتقاد از عدم ارجاع برخی پرونده‌ها و موارد مطرح شده در شورا به شورای حل اختلاف بیان کرد: اصلاً شورای حل اختلاف در برخی موارد ارجاعی تشکیل نمی‌شود.

ابراهیم مولوی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه آقای شاهرخی هر وقت بخواهد سالی یک بار شورای حل اختلاف را تشکیل می‌دهد افزود: شاید سالی یک بار یا هر چند ماه یک بار هر زمانی که دلشان بخواهد شرای حل اختلاف را تشکیل می‌دهند.

نایب رئیس شورای شهر همدان نیز در واکنش به صحبت‌های قراباغی تصریح کرد: آقای قراباغی طوری حرف می‌زنند که انگار مابقی اعضا مخالف سرمایه‌گذاری هستند.

بادامی‌نجات: اگر می‌گویید فقط شما حامی سرمایه‌گذاری هستید اسم منتشر کنید

حمید بادامی‌نجات ادامه داد: در شورای این دوره هر چه شهرداری برای سرمایه‌گذاری آورده مصوب شده حالا یک که مصوب نشده اینگونه می‌گویید.

وی با اشاره به تخفیف‌ها برای سرمایه‌گذاران و تخفیف عوارض خاطرنشان کرد: جداره کدام یک از پیاده‌راه‌ها با این تخفیف‌ها درست شده است، در این دوره شورا چقدر تخفی برای سرمایه‌گذاری گذشاتیم اما اتفاقی رخ نداد و سرمایه‌گذاری هم نیامد.

نایب رئیس شورای شهر همدان خطاب به قراباغی یادآور شد: اگر می‌گویید فقط شما حامی سرمایه‌گذاری هستید اسم منتشر کنید اما بگویید از ابتدای این دوره چقدر تخفیف برای سرمایه‌گذاری شده و اتفاقی نیافتاده است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان نیز در واکنش به نامه‌ای در خصوص تبدیل بافت‌های قدیمی به سفره‌خانه سنتی و… برای رونق در پیاده‌راه اکباتان اظهار کرد: وضعیت اقتصادی در این پیاده‌راه از اول برای کسبه همین بوده حالا اگر شما می‌خواهید همه را بکنید سفره‌خانه بکنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد، از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک، به‌زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد