Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی‌یگانه اظهارداشت: ساخت و تجهیز اماکن ورزشی یکی از الزاماتی است که حسب دستور پیروز حناچی شهردار تهران و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با موضوع «ساماندهی واگذاری بهره‌برداری از اماکن فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری شهر تهران» در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تاکنون ۴۰ مجموعه ورزشی برون‌سپاری در جهت تحقق تدابیر شهردار تهران مبنی بر افزایش بهره‌وری اماکن ورزشی و مدیریت بهینه هزینه‌ها، بهسازی شده است.

جوادی‌یگانه افزود: عملیات ساماندهی، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی هیچ گونه بار مالی برای شهرداری تهران نداشته و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی انجام شده است.

معاون شهردار تهران گفت: روند بهسازی اماکن ورزشی براساس استانداردهای لازم و براساس برنامه‌ریزی منسجم ادامه خواهد داشت و امید است تا پایان سال این روند به تمام مجموعه‌های ورزشی برون‌سپاری تسری یابد.

برچسب‌ها شهرداری تهران محمدرضا جوادی یگانه ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شهرداری تهران ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در تحقیقات انجام شده در این زمینه سه متهم و یک نفر مالخر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی افزود: سارقان در بازجویی خود به 24 فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه باغ های این شهرستان اعتراف کردند.

او به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود