Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع بزرگ خودجوش مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در تهران از چهار مسیر به سمت میدان انقلاب اسلامی و با سخنرانی سردار سرلشکر سلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اجتماع بزرگ خودجوش مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در تهران از چهار مسیر به سمت میدان انقلاب اسلامی و با سخنرانی سردار سرلشکر دکتر سلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه شماره 2 شورای هماهنگی تبایغات اسلامی درباره این اجتماع به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به دنبال اطلاعیه شماره یک  این شورا در خصوص برگزاری  «اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور» در  روز دوشــنبـه چـهارم آذرماه 1398، مردم فهیم و بصیر و لحظه شناس تهران  پس از راهپیمایی از مسیرهای چهارگانۀ ذیل ، رأس سـاعـت14:30 در میدان انقلاب اسلامی  تجمع خواهند کرد.

مسیر شماره یک : از شمال (خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ دو  : از جنوب (میدان حر ، خیابان کارگر جنوبی به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ سه : از شرق (میدان فردوسی خیابان انقلاب  به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ چهار  : از سمت غرب ( چهارراه نواب تقاطع خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب)

 شایان ذکر است سخنران این مراسم  سردار سرلشکر پاسدار دکتر حسین سلامی «فرماندۀ محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»  و  مداح حاج سعید حدادیان  است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه راهپیمایی مساجد اردبیل کتاب اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند

محسن رضایی، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌هایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد و آنان را به سوی پیروزی رهنمون کردند.

وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند. روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنان را به معجزه‌هایی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام، تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ‌شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌رود.

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، گفت: فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم. همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است