Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستانی در ایالت «مینه‌سوتا»ی آمریکا با همکاری یک شرکت تولید روسری، برای کارکنان و بیماران مسلمان خود روسری‌های مناسب با محیط بیمارستان عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: به نقل از ویسکانسین مسلم جورنال، «هلال ابراهیم» ۱۰ سال قبل کار خود را به عنوان داوطلب در بیمارستان متدیست در شهر «سنت‌لوئیس پارک» مینه‌سوتا آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این باره گفت: وقتی داوطلب کار در این بیمارستان شدم، کارکنان زن مسلمان باید با ملافه‌های سفید بیمارستان سر خود را می‌پوشاندند، چون چیز دیگری در دسترس نبود.

 

او شرکتی را با نام «حنا و حجابز» (Henna and Hijabs) تأسیس و پنج‌شنبه گذشته نخستین محصولات خود را در فروشگاه بیمارستان عرضه کرد.

 

وی در مورد روسری‌های تولیدی خود گفت: این روسری‌ها راحت و با انعطاف است و هم برای کارکنان و هم بیماران مناسب است.

 

این روسری‌ها در مینه‌سوتا تولید و با برچسبی که نشان دهنده مشارکت بیمارستان است، ارائه می‌شود.

 

«آناهیتا کامرون» مسئول بخش نیروی انسانی این بیمارستان می‌گوید: امیدوارم دیگران از اقدام ما الگو بگیرند و به دنبال راه‌هایی برای ایجاد همدلی در بین کارکنان خود باشند.

 

قرار است پولی که از فروش این روسری‌ها به دست می‌آید، برای برنامه‌های بهداشتی و آموزشی کارکنان و بیماران این بیمارستان صرف شود.

 

منبع: ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه راهپیمایی مساجد اردبیل کتاب اغتشاشات اخیر در کشور روسری مسلمانان آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد