Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار ۴۶ آتش‌نشان در مسیرهای راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر خبر داد. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به حضور آتش‌نشانان برای تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی محکومیت آشوبهای اخیر در تهران، در این رابطه اظهار کرد: 46 آتش‌نشان تهرانی از ساعتی قبل از آغاز مراسم در 16 نقطه تعیین شده حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه حضور آتش‌نشانان تا پایان مراسم و عادی شدن تردد ادامه خواهد داشت، گفت: آتش‌نشانان با استفاده از 26 دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت در نقاط مشخص شده مستقر می‌شوند.

وی تصریح کرد: تعدادی از رؤسای ایستگاه‌های آتش‌نشانی نیز به صورت سیار در محدوده‌های مدنظر گشت‌زنی کرده و ضمن رصد ایمنی در محدوده‌های مدنظر، از آتش‌نشانان مستقر سرکشی می‌کنند.

گفتنی است، راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه چهار آذر ماه 98 از ساعت 14:30 آغاز می‌شود و  مردم در میدان انقلاب و خیابانهای اطراف آن تجمع و راهپیمایی خواهند کرد.

برگزاری آزمون عملی جذب نیروی انسانی در مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی تهرانآتش‌سوزی ساختمان تجاری در خیابان اکباتان

انتهای پیام/

R1370/P/S21,2,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی