Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ،‌ پیمان سنندجی از اجرای آزمایشی طرح فروش بلیط‌های تک سفره در سیستم اتوبوسرانی شهر تهران خبر داد و گفت: درحال حاضر این اقدام به صورت آزمایشی در تعدادی از ایستگاه‌های خط 1 تندرو در حال اجرا است.

وی گفت: براین اساس، فروش و استفاده از بلیط تک سفره در ایستگاه‌های چهارراه تهرانپارس، میدان امام حسین(ع)، ضلع شرقی و غربی میدان فردوسی، ضلع شرقی و غربی چهارراه ولیعصر(عج) و میدان انقلاب امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شهرنوشت، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد قیمت بلیط تک سفره، گفت: مبلغ بلیت تک سفره اتوبوس‌های تندرو همان مبلغ مصوب خط است.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طرح آزمایشی عرضه بلیط تک سفره خط یک BRT پیمان سنندجی اجرای طرح آزمایشی عرضه بلیط تک سفره در خط یک BRT استفاده از بلیط تک سفره در ایستگاه‌ها قیمت بلیط تک سفره

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خط یک BRT

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز