Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس یورش هزاران شهرک نشین به حرم ابراهیمی و یورش‌های روزانه به مسجد الاقصی را در چارچوب جنگ دینی علیه فلسطینی‌ها توصیف کرد. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت فلسطین الیوم، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس امروز گفت: یورش هزاران شهرک نشین به شهر الخلیل و حرم ابراهیمی و یورش ها و اقدامات روزانه اشغالگران علیه شهر قدس و مسجد الاقصی برای ضربه زدن به موجودیت فلسطینی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این یورش ها در چارچوب جنگ دینی رژیم اسرائیل علیه فلسطینی‌ها و مقدسات آنها است که با هدف تداوم سیاست یهودی سازی و حذف هویت شهر قدس انجام می‌شود.

برهوم گفت: این تجاوزگری مداوم، نیازمند یک جنبشِ ملیِ فلسطینیِ مقاوم از طرف همه اقشار ملت فلسطین و مقابله با اشغالگری و شهرک نشینان است.

وی خواستار "نبردی واقعی با شهرک نشینان و اشغالگران و دفاع از مقدسات و پاسداری از آنها با هراندازه جانفشانی" شد.

برهوم گفت: نبود هرگونه قطعنامه و مصوبه ای که خاصیت بازدارندگی در برابر اشغالگران را داشته باشد و سرعت عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و کوتاهی در حفاظت از ملت فلسطین و مقدسات و تقویت پایداری آنها، باعث شده که این رژیم به تداوم جنایاتش تشویق شود.

یورش صدها صهیونیست به مسجدالاقصی

 

وی تصریح کرد: این وضعیت ایجاب می کند که اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی و همه فرزندان امت اسلامی مسئولیت های خود را ایفا کرده و نقش و وظیفه خود را در قبال تجاوزگریِ صهیونیستیِ مداوم علیه ملت و مقدسات ما انجام دهند.

سخنگوی حماس از سازمان یونسکو نیز خواست تا مسئولیت های خود را ایفا کرده و تصمیمات و اقدامات لازم را برای برملا کردن چهره اشغالگران و نقشه های نژادپرستانه افراطی آنها اتخاذ کند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه

یک سازمان صهیونیستی اعلام کرد که حزب‌الله لبنان طی یک ماه ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان «۱۷۰۱» اسرائیل اعلام کرد که حزب‌الله لبنان در ماه چهارم میلادی ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

در اعلام جزئیات این حملات آمده است: در این ماه ۵۷۴ فروند موشک و راکت، ۱۰ موشک سنگ، ۷۴ موشک‌ ضدزرهی و ۶۱ پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

این سازمان در گزارش خود آورده است که در این حملات ۲ اسرائیلی کشته و ۳۲ نفر مجروح شدند.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • نخستین واکنش دانشگاه کلمبیا به یورش پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است