Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خرمشهر گفت: طبق شواهد موجود، آتش سوزی مجتمع از طریق اتصال برق بسیار محتمل است.

کورش مودت امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز، در خصوص علت آتش سوزی مجتمع بزرگ تجاری اروند خرمشهر، اظهار کرد: بر اساس مدارک و مستندات موجود، نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه در محل حاضر بوده و با بررسی های انجام شده انباری که آتش سوزی از آن آغاز شده بود، قفل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه فیلم های ضبط شده دوربین های مدار بسته مورد بازبینی قرا گرفت، گفت: طبق بازبینی تصاویر موجود، مسوول انبار نیم ساعت قبل از حادثه پس از صرف شام، ضمن قفل درب، انبار را ترک کرده و پس از آن هیچ کس به انبار محل حادثه تردد نداشته است.

فرماندار خرمشهر با رد برخی شایعات و فرضیه های مطرح شده، افزود: تا کنون طبق شواهد موجود، آتش سوزی مجتمع از طریق اتصال برق بسیار محتمل است و برای اعلام نتیجه کارشناسی، تحقیقات نهایی در درست بررسی است که پس از حصول متعاقبا اعلام می شود.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: به غیر از انبارها، حدودا 30 درصد بازار نیز دچار خسارات ناشی از آتش سوزی شده اما خوشبختانه مجموعه بازار و انبارها از سوی مدیریت مجتمع بیمه شده و برخی از واحد های تجاری نیز توسط خود صاحبان واحد های صنفی بیمه شده است.

مودت در پایان با بیان اینکه پیگیر جبران خسارات هستیم، اضافه کرد: برآوردها برای تعیین خسارات در حال انجام است و با هماهنگی های صورت گرفته، مدیریت مجتمع در حال جداسازی بخش آسیب دیده است تا بخش دیگر بازار در چند روز آینده بازگشایی شود و فعالیت های بخشی از این مرکز تجاری از سر گرفته شود.

لازم به ذکر است که شامگاه یکم آذر ماه جاری بخشی از انبارهای بزرگ مجتمع تجاری اروند دچار حریق گسترده شد و به درون بازار سرایت کرد که موجب آتش سوزی این بازار بزرگ تجاری شد.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: اعزام ماشین آلات اطفای حریق به خرمشهر/آتش سوزی مجتمع تجاری اروند فاقد تلفات جانی بود آتش سوزی مجتمع بزرگ تجاری اروند مهار شد/بخشی از انبارهای تجاری و بیش از 30 درصد واحد های صنفی طعمه حریق شد/ازدحام جمعیت مانع از انجام اقدامات به موقع ستاد بحران شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی فرماندار استانداری منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر کنزالمال واحدهای تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • آمارگیری نیروی کار در استان اردبیل آغاز شد