Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور جبران قطعی و اختلال‌های اینترنت که خارج از کنترل و اراده مخابرات ایران بوده، ۱۰ روز به مدت اعتبار قرارداد همه مشترکان اینترنت مخابرات افزوده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این موضوع شامل همه مشترکانی که از روز شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۸ مشمول پایان مدت اعتبار سرویس شده اند نیز می شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مخابرات منطقه یزد،همچنین مانده آستانه مصرف منصفانه (FUP) مجاز مصرف نشده مشترکان اینترنت مخابرات در ماه آبان، به آذر ماه منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این کار، فرصت استفاده از ترافیکی که خارج از کنترل و اراده مخابرات از مشتریان سلب شده است به ایشان اعطا می شود و بدیهی است در ماه های آتی مشابه قبل، ترافیک مصرف نشده به ماه بعد منتقل نمی شود.

 پس از قطعی چند روزه اینترنت در سراسر کشور، اینترنت ثابت استان یزد از دیشب یکم آذر ماه ۹۸ برقرار شده است.

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ روز به مدت اعتبار قرارداد اینترنت مشترکان مخابرات اضافه شد غیر فعال شدن 1500 کارت‌خوان خارج از کشور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران اینترنت ترافیک مخابرات یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود