Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@06:25:03 GMT

روحانی با استعفای «حجتی» مخالفت کرد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۰۴۶۱

روحانی با استعفای «حجتی» مخالفت کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس عصر امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به استیضاح وزیر جهاد کشاورزی که قرار بود روز سه شنبه هفته جاری در صحن علنی برگزار شود، گفت: هنوز نماینده دولت برای حضور محمود حجتی به ما اعلامی نکرده و طبق آئین نامه مجلس استیضاح وزیر در دستورکار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احتمال استعفای وزیر جهاد کشاورزی،افزود: هنوز رئیس جمهور این استعفا را نپذیرفته است و در صورت پذیرش استعفا، وزیر جهاد به صحن نمی آید اما به هر صورت موضوع استیضاح در دستورکار روز سه شنبه قرار خواهد داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درخصوص تاثیر قیمت بنزین بر قیمت کالاهای اساسی، اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی با ستاد تنظیم بازار جلساتی داشته که قرار است گزارشی از این جلسات در صحن علنی فردا دوشنبه، ۴ آذرماه قرائت شود.

عباسی افزود: همچنین قرار است وزرای صنعت و دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس اتاق اصناف در جلسه علنی فردا حضور یافته و گزارش هایی ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح قیمت بنزین نباید بر قیمت سایر کالاها تاثیر بگذارد، گفت: قیمت برخی از اجناس به دلیل افزایش قیمت بنزین، تغییر کرده است که قوه قضائیه باید با متخلفان که در تغییر قیمت ها دست داشته اند برخورد کند.

مهر

156 / 156 محمود حجتی حسن روحانی استیضاح

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمود حجتی حسن روحانی استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان

بخشی از نطق علی صالحی، سخنگوی شورای شهر اصفهان و از فعالان سابق دانشجویی به حمایت از دانشجویان دانشگاه های آمریکا اختصاص یافت.

کد خبر 750366

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش