Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: نهاد بنیاد، دستگاه عصمت و طهارت و منتسب به شهدای والامقام از جمله شهدای عزیز بسیجی است و لذا ما به‌ عنوان خادمان شهدا باید با روحیه بسیجی در نشر و ترویج هرچه‌ بهتر فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، دوازدهمین نشست کارگروه توسعه بنیاد کرمانشاه، همزمان با هفته بسیج صبح شنبه دوم آذرماه با حضور اعضای شورای معاونین و به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان در سالن جلسات ساختمان ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست که با هدف تشریح برنامه های بهبود عملیاتی در سازمان برگزار شد، حجت‌الاسلام عسگری با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج یادآور اخلاص، اخلاق و کار مخلصانه برای رضای خدای متعال است.
حجت‌ الاسلام عسگری گفت: هفته بسیج در واقع بیانگر استفاده حداکثری و بهینه همه مجموعه اداری از ظرفیت‌های موجود و بهره‌برداری کامل از حداقل امکانات و تجهیزات در راستای اهداف سازمانی است.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: نهاد بنیاد، دستگاه عصمت و طهارت و منتسب به شهدای والامقام از جمله شهدای عزیز بسیجی است و لذا ما به‌ عنوان خادمان شهدا باید با روحیه بسیجی در نشر و ترویج هر چه‌ بهتر فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرده و برای خشنودی و رضایت جامعه ایثارگری خادمان خوب و تلاشگری باشیم.
وی خاطرنشان کرد: خادمان شهدا در بنیاد استان مجموعه‌ای از نیروهای توانمند، جوان، تحصیل‌کرده و غالباً ایثارگر هستند و به همین خاطر علی‌رغم همه کمبودها و محدودیت‌های منابع مشکل خاصی تاکنون نداشته است.
همچنین در این نشست رامین پی بردی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد کرمانشاه نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی برنامه‌های عملیاتی بهبود عملکرد بنیاد کرمانشاه، اظهار داشت: در طی سال جاری بنیاد استان با یک رویکرد جدید که حاصل نظرخواهی از مسئولین استان بود به تدوین متد برنامه‌های بهبود عملیاتی در بنیاد پرداخت که امید می‌رود این برنامه عملیاتی نه‌ تنها در بنیاد که پایه و الگویی برای ارتقای سطح دانش عملیاتی سایر دستگاه‌های اداری استان باشد.
وی در ادامه ضمن تشریح عملکرد روبه رشد و روند مطلوب بنیاد استان به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری، به بیان ویژگی‌های برنامه بهبود عملیاتی و نیز تفکر سیستمی در بنیاد پرداخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نشر ترویج فرهنگ ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تدوین و اجرای برنامه اقدام مشترک برای حضور آحاد مختلف مردم در باغ موزه دفاع مقدس در تبریز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

مالک رحمتی، در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: بر این اساس مدیران کل دستگاه‌ها به حضور در جلسات شورای هماهنگی بنیاد اهتمام ویژه داشته باشند. 

وی اضافه کرد: اینکه باغ موزه دفاع مقدس ۱۸ هزار بازدید در سال داشته باشد، نشان می‌دهد که نهادهای فرهنگی و تربیتی همچون آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید اهتمام ویژه‌ای برای حضور دانش آموزان و دانشجویان در این مکان ارزشمند داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در این فوران جنگ روانی که دشمن راه انداخته، برای آشنایی نوجوانان و جوانان با محتوای باغ موزه دفاع مقدس، همه ظرفیت‌های موجود مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نه به عنوان کار اداری، بلکه تکلیف دینی و الهی بدانیم.

رحمتی با اشاره به تاثیر فراگیر و همه جانبه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران و فراتر از آن بیان کرد: این فرهنگ اصیل اسلامی در دوران کرونا نیز در جامعه ما نمود عینی یافت و همه برای غلبه بر این بیماری وارد گود شدند.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در همه ابعاد حیات اجتماعی نجات بخش بوده و در هر حوزه‌ای وارد شده، آن را متحول کرده است. 

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر بتوانیم این فرهنگ را به بهترین شکل ممکن نهادینه کنیم، دیگر هیچ مشکلی در هیچ بخشی از جامعه نخواهیم داشت.

رحمتی همچنین بر لزوم طراحی و اجرای کار رسانه‌ای برای کمک به رونق فعالیت‌های باغ موزه و انعکاس شایسته آن در جامعه تاکید کرد.

رحمتی همچنین خواستار تجهیز باغ موزه دفاع مقدس تبریز به ابزارهای روز و جوان پسند نرم افزاری شد و ادامه داد: در تامین منابع مالی مورد نیاز تکمیل باغ موزه نیز از همه ظرفیت‌های بودجه‌ای استانی و ملی استفاده می‌کنیم.

وی توضیح داد: با توجه به محدودیت منابع مالی نهادهای دولتی، واقفین و شبکه مردمی و خیرین بیشترین توان و ظرفیت را برای کمک در این حوزه دارند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرکل راه و شهرسازی استان، گزارشی از اقدامات انجام شده مرتبط با تکمیل باغ موزه دفاع مقدس ارائه کردند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند