Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدولی روزبهان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی منصوب شد.

منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی در استان گیلان در راستای اهداف اقتصادی کشور سال ۱۳۸۴ تأسیس و از سال ۱۳۹۲ با افزایش محدوده این منطقه در پهنه آبی، خاکی و ساحلی سه شهرستان رشت، انزلی و آستانه اشرفیه در شمال ایران اهمیت راهبردی بیشتری یافت و در مسیر کریدور شمال – جنوب واقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این جابجایی گمانه زنی برای انتصاب رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان افزایش یافته و گفته می‌شود فرد جدید از درون سازمان انتخاب خواهد شد. 

برخی معاونان و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان جایگزین احتمالی روزبهان هستند که یکی از بانوان هم در جمع گزینه هاست. 

**

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از کشاورزان و دامداران خواست تا از شخم زدن، ایجاد شیار و ورود دام غیرمجاز در اراضی ملی و مراتع خودداری کنند.

حبیب یاربزی اظهار داشت: با شخم زدن و ایجاد شیار در اراضی ملی و مراتع، بستر کشت غیرقانونی غلات فراهم می شود.

وی بیان کرد: ۷۴ قرقبان در آماده باش کامل بوده و با گشت زنی های شبانه روزی با متخلفان احتمالی برخورد می کنند.

**

پنجمین جشنواره هنری ققنوس در ۷ بخش و ۱۴ رشته ویژه دانشجویان با هدف شناساندن هنر متعهد و کشف استعدادهای هنری با روحیه انقلابی برگزار می شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان دی ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

**

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: امسال ۲۹۷ میلیارد ریال زکات در استان جمع‌آوری شد که ۹۵ درصد آن در حوزه حمایتی مددجویان و مابقی در اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شد.

به گفته اسکندری در حال حاضر آزادشهر با ۲۷۱ درصد تحقق برنامه به عنوان شهرستان برتر حوزه زکات و کلاله با ۳۸ میلیارد ریال برترین شهر استان در جذب زکات است.

**
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: مراسم اختتامیه اولین جشنواره گلدسته‌های سرو با عنوان (دعوت به نماز) ۶ آذر در گرگان برگزار می شود.

علی رمضانی اظهار داشت: این جشنواره در سطوح مدرسه، شهرستان و مناطق و سپس استان و کشور برگزار شد که در روز اختتامیه از ۲۲۸ نفر در بخش های تصویرسازی، خوشنویسی، عکاسی، نقاشی، شعر، سرود گروهی، سرود همگانی، فیلم کوتاه، نمایش کوتاه، نرم افزار و وبلاگ تجلیل می شود.
 

برچسب‌ها گلستان آموزش و پرورش منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان آموزش و پرورش منابع طبیعی گلستان آموزش و پرورش منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن