Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه امام سجاد و کمیته امداد استان هرمزگان به منظور هم افزایی و هماهنگی بیشتر در جهت به کارگیری ظرفیت های متقابل در مباحث اشتغالزایی و محرومیت زدایی تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، این تفاهم نامه همکاری مشترک،ظهر امروز به امضاء سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان و علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاهم نامه تاسیس 1000 صندوق محلی امضا شد8 تفاهم نامه جدید برای اجرای پروژه‌های مهم زیرساختی استان فارس پیش‌بینی شدحمایت 5 تا 15 میلیون تومانی سپاه ‌خراسان جنوبی از ‌طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه ‌

این تفاهم نامه مشترک به منظور هم افزایی، انسجام و هماهنگی بیشتر در جهت به کارگیری ظرفیت های سپاه امام سجاد در کنار کمیته امداد در راستای بهینه سازی خدمات حمایتی و اجتماعی مطلوب و موثر و ایجاد زمینه بروز توانایی خانواده های تحت حمایت در جهت توانمند سازی آنها منعقد شد.

هدف دیگر انعقاد این تفاهم نامه جلوگیری از پیامدهای ایجاد فقر و محرومیت و همچنین کاهش و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی در محلات خصوصا 200 محله طرح تحول و 15 محله طرح کرامت و 7 دهستان جامعه هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه است.

ارائه اقدامات حمایت گرایانه و خدمات اجتماعی به خانواده های نیازمند استان، فراهم نمودن بستر توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و تسریع، جهت دهی و توسعه مشارکت های مردمی با بهره گیری از ظرفیت های مشترک سپاه و کمیته امداد مهم ترین محورهای این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/864/ ت

R7555/P/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد