Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام محمد صلاح، سادیو مانه و پیر امریک اوبامیانگ در بین نامزد‌های دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا دیده می‌شوند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نامزد‌های دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا در حالی اعلام شدند که صلاح قصد دارد برای سومین سال متوالی این جایزه شخصی قاره آفریقا را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم لیورپول در سال ۲۰۱۸ موفق شد ۴۴ گل برای این تیم و تیم ملی مصر به ثمر برساند و این جایزه را از آن خود کندو او همچنین در سال ۲۰۱۷ با ۳۲ گل و برنده شدن کفش طلایی لیگ برتر انگلیس این جایزه را نیز از آن خود کرده بود. اگر ستاره لیورپول موفق به دریافت این جایزه شود به سومین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد که موفق شده سه بار این جایزه را با خود به خانه ببرد. پیش از این جرج وه‌آ، اسطوره میلان، و عابدی پله، ستاره مارسی، سه بار این جایزه را دریافت کرده بودند. تنها یحیی توره و ساموئل اتوئو هستند که چهار بار به عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شده اند.

سادیو مانه، هم تیمی صلاح و بازیکن تیم ملی سنگال، با ۲۲ گل زده به همراه نبی کیتا از دیگر نامزد‌ها هستند. پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال، نیز در این فهرست ۳۰ نفره دیده می‌شود. این بازیکن پیش از این در سال ۲۰۱۵ موفق به دریافت این جایزه شده بود. صلاح، مانه و اوبامیانگ سه نامزد نهایی این جایزه در دو فصل اخیر بوده اند. ریاض محرز، مهاجم منچسترسیتی، نیز که در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب این جایزه شده بود در بین نامزد‌ها حضور دارد. سه نامزد نهایی در روز‌های پایانی سال جاری میلادی و برنده نهایی در روز ۷ ژانویه ۲۰۲۰ در مراسمی در مصر اعلام خواهد شد.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد صلاح سادیو مانه اوبامیانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید

سی و یکمین جشنواره بین‌الملل و معتبر هات داکس در عرصه مستند با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره مستند هات‌داکس که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شد و در نهایت مستند «کِشت انقلاب» محصول مشترک هند و نروژ به کارگردانی «نیشتا جین» موفق به کسب جایزه بهترین مستند از نگاه مخاطبان در بخش آثار بین‌الملل شد.

این مستند که درباره جنبش اعتراضی کشاورزان در هند است جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری بخش مستندهای بلند بین‌المللی را به خانه برد.

به گزارش اسکرین، جایزه بهترین فیلم مستند بلند کانادایی از نگاه مخاطبان با جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا هم به «پابلو آلوارز مسا» برای مستند «تالاب سرباز» تعلق گرفت که به مبارزات سیمون بولیوار برای آزادسازی کلمبیا پرداخته است.

همچنین جایزه «لیندال تریسی» برای تجلیل از مستندسازان نوظهور کانادایی به میثم معتضدی سینماگر ایرانی تبار اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • چگونه داروین نونیز نگذاشت محمد صلاح بهترین گلساز لیگ برتر شود؟ / فیلم
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه