Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@12:44:53 GMT

واکنش کانون مربیان به صحبت‌های مدیرعامل شاهین

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۱۲۹۴

واکنش کانون مربیان به صحبت‌های مدیرعامل شاهین

کانون مربیان ایران به مصاحبه مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مصاحبه ای از مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر در خصوص مربیان خانه نشین کشور دریکی از سایت های معتبر ورزشی کشور منعکس شده بود که موجب تعجب و واکنش اکثریت اعضاء کانون مربیان فوتبال کشور شده است.

 

کانون مربیان ایران در اطلاعیه خود نوشته است: آنچه مسلم است، اگر جمیع آحاد فوتبالی کشور که هواداران می باشند از ساز و کار به کارگیری مربیان در سطح باشگاه های مطرح بی اطلاع باشند، دست اندرکاران مدیریتی و اجرایی این ساز و کار را به خوبی می شناسند و یکی از دلایل گوشه گیری و خانه نشینی مربیانی که دارای فلسفه مربیگری می باشند همین مخالفت با وضعیت موجود به کارگیری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون مربیان فوتبال کشور به لحاظ دسترسی به موجودیت علمی و تجربی اعضایش بهتر از هر شخص و مجمعی از عملکرد مربیان داخلی و خارجی و میزان اثر گذاری آنان آگاه است.

در ادامه نیز آمده: بر این اساس آن مدیر باشگاهی که خود در انتخاب سرمربیش نقشی ندارد، اجازه مقایسه عملکرد مربی ایرانی و خارجی را ندارد. بهتر است سایت مزبور در همان منبع امکان پاسخگویی به مدیر فوق الاشاره را توسط همان خانه نشینان فراهم آورد که شرایط ایده آل دمکراسی در  نشر عقاید را ایجاد کند، تا من بعد سنجیده تر صحبت شود و مسئولین به عواقب اظهار نظرهای خود نیز فکر کنند.  

کانون مربیان کشور بر حسب ماموریت محوله و قانونیش حمایت از کلیه مربیان چه شاغل و چه غیر شاغل را سرلوحه اعمال و عملکرد خود قرار داده است و بدین لحاظ در تمامی چالش های موجود که یک سوی آن مربیان معزز قرار دارند فعالانه حضور خواهد داشت .

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین مدیرعامل شاهین کانون مربیان لیگ برتر مربیان وطنی مربیان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، سعید معین افزود: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، اظهارداشت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

معین اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم