Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه جدید هماهنگ ویژه تلفن همراه بازی Call of Duty Mobile قابلیت‌ها و توانایی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس آمارهای متنشر شده از میزان فروش و دانلود بازی‌های موبایلی، Call of Duty تا کنون رکوردهای بی‌نظیری را به نام خود ثبت کرده و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازی‌های رایانه‌ای در میان گیمرها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مجموعه Final Fantasy مهمان نسل بعدی کنسول‌ها خواهند بود

شرکت اکتیویژن ماه پیش اعلام کرده بود که ویژگی‌های کنترلی جدیدی را در نسخه بروزرسانی شده بازی ندای وظیفه تلفن همراه را به کاربران ارائه می‌‎کند. این شرکت وعده داده بود به محض آماده‌سازی مود جدید بازی آن را به کاربران معرفی می‌کند. به نظر می‌رسد حالا Call of Duty Mobile قدرتمندتر و تواناتر از گذشته در اختیار کاربران تلفن همراه قرار گرفته است. 

امکانات جدید در اختیار کاربران بازی Call of Duty Mobile

اکتیویژن به صورت دقیق برای ارائه مود جدید ندای وظیفه برنامه‌ریزی کرده است و هر منطقه از جهان در تاریخ مشخصی به Call of Duty Mobile جدید دسترسی پیدا  کردند و یا می‌کنند. این بازی تا کنون در کشورها و مناطق مختلفی از جهان نظیر لس‌آنجلس، نیویورک، سائوپائولو ، لندن، استکهلم، برلین، مسکو، نیو دهلی، سیدنی و توکیو عرضه شده است و اگرچه هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه مود جدید در مناطق دیگر اعلام نشده اما بدون شک در آینده نزدیک گیمرها در سراسر جهان به آن دسترسی پیدا می‌کنند. 

باتوجه به حجم بسیار زیادی کاربران بازی ندای وظیفه و علاقه‌مندان به این بازی، هرگونه تغییر در محتوای بازی و اضافه شدن قابلیت‌های جدید به آن به شکل گسترده‌ای می‌تواند مودرد استقبال قرار گیرد. اکتیویژن پس از معرفی نسخه مخصوص تلفن همراه ندای وظیفه موفقیتی چشمگیر را بدست آورد و از همین رو انتظار می‌رود در آینده شاهد عناوین جذاب و مهیجی از این شرکت باشیم.

امکانات مود جدید بازی Call of Duty Mobile  شامل تغییر در نحوه کنترل شخصیت‌های بازی و اضافه شدن حالت زامبی است. این ویژگی‌ها داستان بازی را بسیار جذاب‌تر از گذشته ساخته و می‌تواند کاربران را هیجان‌زده کند. 

انتهای پیام/

بازی رایانه‌ای Call of Duty Mobile به ویژگی‌های جدید مجهز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهترین ها بازی رایانه ای ویژگی های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • این بار کسی جیمی‌جامپ را بغل نکرد | دستگیری جیمی جامپ در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها