Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی است داور دیدار تیمش مقابل سایپا از اعلام پنالتی به سود نارنجی‌پوشان خودداری کرده است. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم شاهین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توپ‌های خوبی از ما گرفت. ما یکی از بهترین بازی‌های امسال‌مان را انجام دهیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم، ولی در زدن ضربه به دروازه مشکل داشتیم.

لیگ برتر فوتبال| نخستین امتیاز «میشو» برای شاهین/ سایپا باز هم نبرد

 

وی در ادامه افزود: در دقیقه 5 بازی داور یک پنالتی مسلم برای ما نگرفت و کارشناسان باید نظر بدهند. مثل بازی قبلی‌مان داور مجدداً اشتباه کرد. امیدوارم که من در این زمینه اشتباه کرده باشم. بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و امیدواریم که در بازی‌های آینده بهتر کار و از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟