Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطفی با بیان اینکه هم اکنون ۲۱۴ خانوار زندانی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: این تعداد خانوار در طول سال خدمات مختلفی از سوی این نهاد دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«احمد لطفی» صبح یکشنبه (3 آذر)  در نشست با مدیر کل سازمان زندان‌های استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اضافه کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌هایی که سرپرست آنها در زندان است، از وظایف و برنامه های کمیته امداد است.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۱۴ خانوار زندانی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: این تعداد خانوار در طول سال خدمات مختلفی از سوی این نهاد دریافت می کنند.

 

لطفی ارائه خدمات معیشتی، درمانی، تحصیلی و دیگر ملزومات ضروری را از جمله خدمات ارائه شده به خانواده‌های زندانی عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن ارائه کمک‌های حمایتی، فراهم کردن زمینه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به خانوارهای زندانیان نیازمند و زندانیان آزاده شده بر اساس ضوابط را ازجمله خدماتی خواند که به زندانیان جرایم غیر عمد ارائه می‌شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ساخت و یا خرید مسکن و پرداخت ودیعه و اجاره مسکن برای خانواده‌های زندانیان دارای محکومیت طولانی را یکی دیگر از خدمات این نهاد دانست و گفت: سال گذشته به تعدادی از این خانواده ها هزینه اجاره و یا ودیعه مسکن پرداخت شده است.

 

لطفی ارائه مشاوره‌های خانوادگی، تحصیلی،ازدواج، اشتغال، حقوقی توسط مشاوران مجرب در کمیته امداد و در موارد لزوم معرفی به کلینیک‌های تخصصی مشاوره طرف قرارداد با این نهاد و نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، اردوهای زیارتی و سایر اقدامات مراقبتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج بسیج نماز جمعه راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد مسجد اردبیل اغتشاشات اخیر در کشور خانوار زندانی کمک به نیازمندان مددجویان کمیته امداد نیازمندان حمایت استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری