Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی از خنثی شدن طرح برنامه‌ریزی شده دشمن برای حمله به تأسیسات عسلویه خبر داد.

به گزارش مشرق، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره حمله برخی از اغتشاشگران به تأسیسات عسلویه، گفت: «حمله به عسلویه توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود».

بیشتر بخوانید: ربیعی:«انفجار در عسلویه» از برنامه‌های اغتشاش‌گران بود آشوب گران بنا داشتند که کالا برای مدتی به کشور نرسد

وی اضافه کرد: «به نظر می‌آید دشمن به دنبال این بود کاری که انصارالله یمن در حمله به تأسیسات سعودی کرد را اینجا تلافی کند که نتوانست موفق شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی ربیعی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت از تلاش برای انفجار تأسیسات خط لوله نفتی عسلویه و برنامه‌ریزی برای حمله به مراکز حساس مخابراتی در شیراز و برخی از مراکز نظامی خبر داده بود.

منبع: آنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین شورای عالی امنیت ملی سعودی دولت علی ربیعی ایران مشرق علی شمخانی انصارالله یمن آرامکو شیراز یمن تحولات یمن جنگ یمن تحولات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم

تصاویری از حمله پهپادی انصارالله یمن به یک کشتی که به سمت بنادر اراضی اشغالی بود را در این بخش مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد