Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، مجید درویشی در کارگروه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: امسال باید ۱۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان همدان در بحث کمک های فنی اعتباری تبصره ۱۹ قانون بودجه برای تکمیل و اتمام به بخش خصوصی واگذار شود که سهم اسدآباد در این راستا ۱۰ پروژه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام شهرستان چون سالن ورزشی کانون فرهنگی بسیج چنار علیا و استخر دانش آموزی افزود: واگذاری این پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی ضمن بهره برداری بخش خصوصی نقش موثری در انتفاع جامعه و مردم و جلوگیری از فرسودگی و تخریب این طرح های نیمه کاره دارد.

درویشی در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش تسهیلات روستایی و سند راهبردی از ۲۸ میلیارد اعتباری که برای شهرستان مشخص شده اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد هنوز باقی مانده و تخصیص نیافته که تا پایان سال این میزان اعتبار باقی مانده باید تعیین تکلیف و وصول و به انجام برسد.

کد خبر 4779197

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسدآباد بخش خصوصی بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف ایلام قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است