Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شاگردان لئوناردو ژاردیم در تیم موناکو در دیداری خارج از خانه در رقابت‌های لیگ یک فرانسه مغلوب بوردو شدند. تاریخ انتشار: 19:53 - 03 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۶۸۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ فرانسه موسوم به لوشامپیونه، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بوردو در دیداری خانگی به مصاف موناکو رفت و موفق شد میهمانش را با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پابلو در دقیقه ۲۹ و نیکلاس دپرویل در دقیقه ۶۹ از روی نقطه پنالتی برای بوردو گلزنی کردند و اسلام سلیمانی هم در دقیقه ۱۵ تک گل تیم موناکو را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

همچنین سلیمانی در دقیقه ۶۷ از زمین بازی اخراج شد.

بوردو با این برد ۲۲ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه صعود کرد.

موناکو هم با ۱۸ امتیاز، چهاردهم است.

در ادامه این بازی‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ امشب سن‌اتین به مصاف مون‌پولیه رفته است و از ساعت ۲۳ هم مارسی در خانه تولوز به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: مارکینیوش در آستانه تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لوشامپیونه لوشامپیونه اسلام سلیمانی موناکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع جوان تیم شمس‌آذر در بازی با پیکان گل تماشایی را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

او در دقایق پایانی با حضور در محوطه جریمه برتری عددی را در خط حمله برای شمس‌آذر رقم زد و در حالی که تراکم زیادی در محوطه جریمه پیکان وجود داشت پاس مجتبی فخریان را با استپ مناسب مقابل پای چپ خود قرار داد و با نگه تیزبینانه به دروازه پیکان و ضربه بی‌نقصی که زد گل برتری شمس‌آذر را رقم زد.

ویدئو: 331509

گودرزی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید شاگرد رضا عنایتی بود مقابل مربی سابق خود نمایش خوبی داشت و در فاز دفاعی هم اجازه نفوذ به وینگر و مدافع راست پیکان نداد و نقش کلیدی در پیروزی شمس‌آذر داشت.

او در این مسابقه چهارمین گل خود را به ثمر رساند و گلزن‌ترین مدافع شمس‌آذر در طول فصل نام گرفت، او پیش از این مقابل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن گل زده بود.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو