Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهرداری گنبدکاووس یکشنبه شب و  در هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور، درحالی در خانه خود میزبان فولاد سیرجان بود که همچون بازی‌های قبل تماشاگران سالن را پر نکرده و صندلی‌های خالی در بخش‌هایی از سالن خودنمایی می کرد.

شهرداری گنبدکاووس با وجود اینکه در گیم اول، بازی پایاپایی را در مقابل حریف خود به نمایش گذاشت ولی در پایان این گیم تیم فولاد سیرجان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گیم دوم بازی نیز دو تیم بازی نزدیک و پایاپایی را همراه با اشتباهات متعدد بازیکنان خود به نمایش گذاشتند اما در انتها تیم شهرداری گنبد از فرصت‌های لحظات پایانی خود استفاده کرد و توانست با کسب نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این گیم را به سود خود خاتمه دهد.

وقت سوم متفاوت از دو گیم قبل آغاز شد و تیم میزبان از همان ابتدا سوار بر بازی شد و توانست در دقایق آغازین بازی، فاصله هفت امتیازی را به فولاد سیرجان دیکته کند و این برتری تا پایان ادامه پیدا کرد و در نهایت شهرداری گنبدکاووس با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ میهمانش را شکست داد.

در گیم چهارم هرچند بازیکنان تیم میهمان برای کسب نتیجه و پیروزی تلاش می‌کردند ولی شهرداری گنبد با استفاده از سرویس‌های هدف‌دار و یافتن فضاهای خالی زمین تیم فولاد سیرجان، با نتیحه  ۲۵ بر ۱۹ برتری خود را بار دیگر بر حریف خود دیکته کرد و در نتیجه نهایی نیز ۳ بر ۱ فاتح این دیدار شد.

دیدار تیمهای شهرداری گنبدکاووس و فولاد سیرجان از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور با قضاوت علیرضا قریب و حامد آقابراری به عنوان داوران اول و دوم و با حضور اسماعیل صباغ و حسین پورکاشیان به عنوان ناظران سازمان لیگ فدراسیون در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد.

برچسب‌ها لیگ برتر ورزش والیبال شهرداری گنبد کاووس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر ورزش والیبال شهرداری گنبد کاووس لیگ برتر ورزش والیبال شهرداری گنبد کاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند