Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنانی که قدر پیراهن فولاد را نمی‌دانند را کنار می‌گذاریم و کسی حق ندارد برای فولاد بی‌مسئولیت بازی کند. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: در نیمه اول بازی را بد شروع کردیم و بازیکنان جوان‌مان برابر بازیکنان ذوب‌آهن عملکرد خوبی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم بازی را تحت کنترل قرار دادیم و چند موقیعت گل هم داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. مثل بازی قبلی داور پنالتی 200 درصدی ما را نگرفت و داور اشتباه کرد و اشتباهات داوری به ما ضربه می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: شب قبل از بازی حسن بیت‌سعید را از دست دادیم و علی‌رغم اینکه شرایط خوبی نداشت از او استفاده کردیم. صالح حردانی مریض شد و با وجود بیماری به این بازی رسید و در طول هفته و چند بازی دیگر نیز او را به دلیل مصدومیت نداشتیم. با تمام مشکلات این بازی را نبردیم و اشتباهات داوری و اشتباهات بازیکنان باعث شد در این دیدار شکست بخوریم.

اصفهان| اعتراض نکونام به نیمکت ذوب‌آهن و گرامیداشت هفته بسیج در فولادشهراصفهان| نفس راحت منصوریان در فولادشهر؛ ذوب‌آهن یک - فولاد خوزستان صفرلیگ برتر فوتبال| پیروزی ذوب‌آهن مقابل فولاد خوزستان در خانه/ جای پای منصوریان کمی سفت‌تر شد + جدول

وی گفت: ما نتایج خوبی گرفتیم و 2 بازی را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم. تیم ما 3 برد پشت هم داشته و شرایط ما خوب بوده و هست و در 2 بازی با اشتباهات داوری باختیم.

نکونام تصریح کرد: بازیکنانی که قدر پیراهن فولاد را نمی‌دانند را کنار می‌گذاریم و کسی حق ندارد بی‌مسئولیت برای ما بازی کند. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهیم بازیکنانی که برای فولاد تلاش نمی‌کنند را کنار بگذاریم.

وی اضافه کرد: سعی می‌کنیم شرایط تیم را در نیم‌فصل تغییر دهیم. آینده فولاد روشن است و شرایطی داریم که به تیمی راحت باج نمی‌دهیم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: بازیکنان ذوب‌آهن وقتی که توپ به آنها برخورد می‌کرد خود را به زمین می‌زنند و راجع به برخی مسائل نمی‌خواهم صحبت کنم.

انتهای پیام/172/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا