Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسن صیف گفت: در این مرحله علاوه بر متقاضیانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام نموده‌اند، سایر علاقه‌مندان به تحصیل نیز می‌توانند برای ورود به مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کنند.

او با بیان اینکه مدرک دانشگاه پیام نور به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور، دارای ارزش استخدامی و همچنین ادامه تحصیل در خارج از کشور است، اضافه کرد: شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه بگیر بسیار پایین‌تر است درعین‌حال امکان پرداخت کل شهریه دانشجو به‌صورت وام قرض‌الحسنه نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین یادآور شد: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ (مرحله شهریورماه) می‌باشند، چنانچه در این مرحله ثبت‌نام و ادامه تحصیل کنند، قبولی اولیه آن‌ها در شهریورماه لغو می‌شود.

صیف هزینه خرید کارت اینترنتی ثبت‌نام را ۲۷۵ هزار ریال عنوان کرد و افزود: هر داوطلب می‌تواند صرفاً در یک کد رشته محل ثبت‌نام نماید.

او اضافه کرد: داوطلبانی که حداکثر تا ۳۰ بهمن‌ماه موفق به اخذ مدرک دیپلم نظام جدید (۳-۳-۶)، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی شوند، مجاز به ثبت‌نام در این دوره و برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری (بهمن‌ماه) می‌باشند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان