Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضا منصوریان در دیدار برابر فولادخوزستان دومین برد خود را کسب کرد تا این بار سرفراز از میدان بازی بیرون بیاید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،تیم فوتبال ذوب‌آهن در دیداربرابر شاگردان سعید آذری موفق شد 3 امتیاز حساس را  کسب کند.

معراج اسماعیلی، محمد  نژاد مهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فر(88-احسان پهلوان)، علیرضا منظمی(78-محمدرضا خلعتبری)، مسعود ابراهیم زاده، ارسلان مطهری(72-مهران درخشان مهر) و مهدی مهدی پور در این بازی برای ذوب آهن به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ذوب آهن دقیقه43- و با پاس بلند بوحمدان از میانه های میدان به پشت مدافعان فولاد رقم خورد تا منظمی با کنترلی دقیق و ضربه ای دقیق تر از داخل موطه جریمه توپ را به گوشه بالایی دروازه فولاد بزند.

علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری، اظهار داشت:  به هواداران تیم فوتبال و مجموعه باشگاه مان تبریک می گویم. همه افرادی که برای این باشگاه زحمت می کشند. به حاج اصغر فروتن قول داده بودم اگر پیروز شویم این برد را به او هدیه می کنیم تا بتواند در مبارزه با بیماریش مبارزه کند.

 

 

 

بیشتر بخوانید: دروازه بان ذوب آهن عوض شد/درگیری با هواداران صحت ندارد/3امتیاز فردا را خواهیم گرفت ادامه سریال شکست های پی در پی منصوریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بازی ذوب آهن علیرضا منصوریان فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد

به گزارش خبرآنلاین، این عکس با این نوشته «شاید براتون جالب باشه بدونید معلمای عشایر برا روز معلم ،چی هدیه میگیرن» در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر جزو پربازدیدها قرار گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903087

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • (ویدئو) صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است