Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- نیکولو زانیولو متوقف نمی شود و همچنان روند پیشرفت او ادامه دارد. حالا او یکی از اعضای موثر تیم رم و تیم ملی ایتالیا است. زانیولو تاکید کرد به رم وفادار خواهد ماند و امیدوار است فصل برای او با قهرمانی در لیگ اروپا و یورو 2020 به پایان برسد.

زانیولو اخیرا در مصاحبه ای با دیلی میل گفت:

با ایتالیا در یورو 2020، حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیون مانچینی هستم. وقتی کسی مرا نمی شناخت و هنوز برای رم بازی نکرده بودم، او از من در اردوی تیم ملی دعوت کرد. حالا باید جواب اعتماد مانچینی را در زمین بدهم. دو گلی که مقابل ارمنستان زدم فوق العاده بود. بریس برای ایتالیا در رویاهای من بود که به واقعیت تبدیل شد. اینجا قطعا برای من نقطه پایان نخواهد بود.

می خواهم به گلزنی در رم و ایتالیا ادامه بدهم. تنها حسرت من تاکنون عملکرد نه چندان خوبم در یورو زیر 21 سال بود. می توانستم در این رقابت ها بسیار بهتر ظاهر شوم. می خواهم مطمئن شوم که همه به این باور برسند که امسال، سال من است. پایان فصل می تواند با قهرمانی در یورو 2020 با ایتالیا و قهرمانی در لیگ اروپا با رم، فوق العاده شود. من پسر بدی نیستم فقط مثل همه اشتباهاتی مرتکب می شوم.

حداقل هدف ما در رم، پیشرفت به صورت روزانه است. می خواهیم همیشه برنده باشیم و به لیگ قهرمانان اروپا برسیم. در رم بسیار خوشحالم. این باشگاهی است که به من اعتماد به نفس زیادی منتقل کرد. حالا جواب اعتماد تیم و هواداران را در زمین می دهم. احساس بسیار خوبی دارم و از درخشش برای هواداران رم به خود می بالم. فونسکا مربی بسیار رو راست و رُکی است. هر حرفی داشته باشد مستقیما به شما می گوید. او به روند پیشرفت من کمک زیادی کرده است.

بازیکنان مورد علاقه مند در لیگ برتر، کوین دی بروین و مارکوس رشفورد هستند. بازی در لیگ برتر؟ شاید همه در مقابل این سوال بگویند: "البته، چراکه نه؟" اما من چنین حرفی نمی زنم. اخیرا بعد از گلزنی، لوگوی رم را بوسیدم و می خواهم هر بار پس از گلزنی همین کار را تکرار کنم. این پیراهنی است که هر روز بر آن بوسه می زنم.

اوقات فراغت؟ معمولا زمان زیادی برای تفریح ندارم بنابراین هنوز کل شهر رم را ندیده ام. تمرین کردن در باشگاه و بازی های کامپیوتری در خانه، برنامه هر روز من است. وقتی زمان کافی داشته باشم، اوقات خود را در کنار خانواده و دوست دخترم سپری می کنم. می خواهم به هواداران رم بگویم که عاشق آنها هستم و وقتی آنها نام مرا فریاد می زنند، بیشتر عاشقشان می شوم.

مقایسه با توتی؟ او اسطوره و الگوی برای همه است. شخصیت توتی برای تیم و شهر رم غیرقابل توصیف است. مقایسه شدن با او به من انگیزه مضاعفی می دهد تا هر روز بیشتر تلاش کنم.

رد شدن در تست باشگاه فیورنتینا برای پیوستن به تیم اصلی؟ هر بازیکنی ممکن است در ابتدا دست کم گرفته شود. حس نمی کنم آنها مرا رد کردند و از این موضوع ناراحت نیستم. حالا در رم حضور دارم. هرگز مسیر سختی که برای پیشرفت طی کردم را فراموش نمی کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و تورینو عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۱۴ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۵۶ از روی پاس هنریک میخیتاریان و در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای اینتر گلزنی کرد.

خلاصه بازی اینتر و تورینو کد خبر 748893

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است