Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:55:44 GMT

پایانی بر شایعات پیرامون کاراته؟

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۲۹۱۱

پایانی بر شایعات پیرامون کاراته؟

پس از مطرح شدن خبر استعفای سرمربی تیم ملی دقایقی پیش سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته به همراه سیدشهرام هروی در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، پس از انتشار خبری مبنی بر احتمال بازگشت دبیر پیشین فدراسیون کاراته، سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی صبح امروز در فاصله 2 روز مانده تا اعزام تیم ملی به مسابقات لیگ جهانی اسپانیا در تمرینات امروز حضور نداشت و غایب بزرگ اردوها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت هروی از سوی رسانه‌ها امروز مطرح شد و این شائبه به وجود آمد که وی تصمیم به استعفا از مسئولیت خود گرفته است به همین دلیل او در تمرینات امروز حضور پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید:

آشوری در آستانه بازگشت به فدراسیون کاراته

سرانجام دقایقی پیش سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته به همراه سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته با حضور در جمع ملی‌پوشان دقایقی را به گفت‌وگو پرداختند و با خوردن شام در کنار ملی‌پوشان همه چیز ختم به خیر شد.

این اتفاقات در حالی رخ داده که هروی سرمربی پرافتخار کاراته ایران سه عنوان قهرمانی جهان، سه عنوان قهرمانی آسیا و سه عنوان قهرمانی در لیگ‌های جهانی را با تیم ملی کاراته کسب کرده است.

به همراه طباطبایی و هروی، اشرف امینی مدیر تیم بانوان، سمانه خوش قدم مربی تیم بانوان و مدنی در تمرین حاضر شدند.

امیدوارم در فاصله 48 ساعت مانده به اعزام تیم ملی به آخرین مرحله لیگ جهانی سال 2019 آرامش مجدداً به تیم ملی بازگردد تا ملی‌پوشان با شرایط روحی و روانی خوبی به اسپانیا اعزام شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فدراسیون رییس فدراسیون سرمربی شهرام هروی تیم ملی اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!