Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@02:21:04 GMT

اینترنت همراه در ایلام وصل شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۳۰۴۳

اینترنت همراه در ایلام وصل شد

اینترنت همراه تمامی اپراتورهای تلفن همراه از عصر امروز یکشنبه سوم آذرماه به تدریج در دسترس مشترکان استان ایلام در مناطق مختلف قرار گرفت.

به گزارش ایرنا؛ اینترنت همه اپراتورهای تلفن همراه در استان ایلام بعد از حدود یک هفته که دچار اختلال و قطعی شده بود عصر امروز با پایداری سرعت متصل شد.

عصر امروز ابتدا اینترنت مشترکان اپراتور ایرانسل وصل شد و سپس دارندگان سیم کارت های همراه اول و رایتل به مدار اینترنت بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون مشترکان اپراتورهای همراه می توانند بعد از گذشت بیش از یک هفته به پیام رسان های خارجی چون واتساپ و اینستاگرام متصل شوند.

بامداد دیروز نیز اینترنت ثابت خانگی (مودم وای فای ) در استان ایلام وصل شد و دارندگان اینترنت ثابت خانگی توانستند از طریق وای فای به اینترنت و شبکه های مجازی دسترسی پیدا کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینترنت ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون نیز در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • سامانه بارشی امروز از ایلام خارج می‌شود
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • باران امروز هم میهمان ایلام است