Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی ارتحال عالم پارسا حضرت آیت الله «سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی» را تسلیت گفت. 

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم پارسا حضرت آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فقیه وارسته که افزون بر حضور مؤثر در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی همچون نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مدیریت عالمانه و توأم با تقوا و اخلاص مراکز علمی و دانشگاهی، عمر شریف‌شان را در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی و معارف اهل بیت(ع)، تقویت وحدت حوزه و دانشگاه و تربیت طلاب سپری کردند، کارنامهٔ پرباری از خود برجا گذاشتند.

اینجانب این ضایعه را به خانواده مکرم ایشان و عموم بستگان معزز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علّو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

بیشتر بخوانید: تصویب نظام رتبه بندی معلمان/ اختصاص اعتبار برای آبگیری کامل سد گلورد مازندران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسن روحانی پیام تسلیت رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر

یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را بهانه‌ای قرار می‌دهیم تا به افق‌های جدیدی در خصوص کار و کارگر بیاندیشیم؛ ما در سال پیش‌رو مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش می‌کنیم و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین خاطر همواره گروه بهمن را همچون یک خانواده می‌دانیم.

ما ساعات زیادی از شبانه روز را در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم. از دردها و شادی‌های یکدیگر تاثیر می‌پذیریم. ماتم یکی از ما، غم تمامی ماست و موفقیت احدی از ما، پیروزی همه ماست. حال به بهانه روز جهانی کارگر می‌خواهیم امروز را مبدا یک پیشرفت در اخلاق حرفه‌ای محیط کارمان قرار دهیم.

این حقیقت که این روزها تولیدات گروه بهمن زبانزد مصرف کنندگان است، ماحصل تلاش و تعهد و عنایت خانواده گروه بهمن به مقوله کار، کیفیت و رضایت مشتریان است. در روز جهانی کارگر این پیروزی‌ها را ارج می‌نهیم و امیدواریم امسال که سال افزایش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، مسئولیت ما کارکنان گروه بهمن بیش از پیش سنگین است. در پایان ضمن خدا قوت به کارگران گروه بهمن و خانواده ایشان، این روز را گرامی می‌داریم و آرزوی بهروزی برای یکایک شما عزیزان داریم.

سلامت، موفق و پایدار باشید
محمد محمدی

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»