Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@23:29:54 GMT

گوگل ۱.۵میلیون دلار جایزه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۳۵۱۰

گوگل ۱.۵میلیون دلار جایزه می‌دهد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به نظر می‌رسد که شرکت گوگل به عنوان یکی از بزرگترین غول‌های تکنولوژی، توسعه دهنده سیستم عامل اندروید و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند سری پیکسل (Pixel phones) تصمیم گرفته است که در راستای افزایش رضایت و جلب اعتماد کاربران و مشتریان در بازارهای جهانی و همچنین ارتقای امنیت سایبری محصولات توسعه داده شده خود، به تمامی محققان و پژوهشگران امنیتی که بتوانند باگ و آسیب پذیری های جدیدی در گوشی های مختلف سری پیکسل کشف و پیدا کنند، ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون دلار جایزه بدهد.

بر اساس گزارش صفحه مجازی technews network در اینستاگرام، گوگل بدین ترتیب اعلام کرده است آن دسته از افرادی که بتوانند تراشه تایتان ام (Titan M chip) به کار رفته در گوشی‌های پیکسل گوگل را هک کنند و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنند، مشمول این طرح و جایزه خواهند شد.

البته آن دسته از محققانی که بتوانند علاوه بر کشف باگ و آسیب پذیری امنیتی که به هکرها اجازه نفوذ به دستگاههای اندرویدی و انتشار بدافزار بر روی آنها را می‌دهد، راهکاری برای برطرف کردن و انتشار نسخه به روزرسانی به گوگل ارائه دهند، قادر خواهند بود ۱.۵ میلیون دلار دریافت کنند و در صورتی که دومین مرحله برای رفع این مشکل را انجام ندهند، تنها یک میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیستم عامل گوشی هوشمند گوگل هکرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900013

دیگر خبرها

  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ