Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@23:28:08 GMT

راهداران سفیران آرامش در جاده ها هستند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۳۶۹۲

به گزارش اکوفارس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در اولین نشست قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری زمستانی این اداره کل به منظور بررسی تجهیزات و امکانات مورد نیاز عملیات راهداری زمستانی برگزار شد ، تاکید نمود : با خدمات مطلوب راهداران ، ایمنی و آسایش و آرامش در سطح جاده ها برای کاربران جاده ای مهیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس عباسعلی نجفی در این نشست عنوان نمود: نشست مذکور بر اساس دستور العمل ابلاغی سازمان متبوعه با هدف برنامه ریزی برای تجهیز راهدارخانه ها و ماشین آلات راهداری و نیروی انسانی به منظور انجام عملیات زمستانی در گردنه های برفگیر استان است. وی اظهار داشت : مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و بکارگیری درست از تجهیزات و ماشین آلات و با برنامه ریزی منظم و مدون از هم اکنون برای انجام عملیات راهداری زمستانی آمادگی کامل داشته باشند. مهندس نجفی برتعامل بین کارکنان و روسا تاکید و اظهار داشت : همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده ، لذا از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم. وی تصریح نمود : باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان ولایتمدار بکوشیم . مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن اشاره به نقش و جایگاه راهدار و برقراری امنیت عبور و مرور در جاده ها افزود: راهدار با وجود مشکلات و خطر مرگ در سخت ترین شرایط کاری به استقبال خطر می رود و به تنها چیزی که فکر می کند خدمات ارزنده ای است که به یادگار می ماند. مهندس نجفی تهیه و تامین سوخت مورد نیاز ، تجهیز راهدارخانه ها ، تشویق نیروهای راهدار ، استفاده حداقل از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه های فنی راه و تهیه البسه مناسب را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی و رعایت قوانین و مقرارت از سوی رانندگان عزیز ان شاء ا... در سال جاری شاهد کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح راههای استان باشیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا