Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جوشن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های مهم امسال نیروی انتظامی بوده است و در این راستا در استان بوشهر نیز طرح‌های خوبی اجرا شده است.

وی از شناسایی و دستگیری ۲۹۷ سارق و خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکون ۸۰ باند سرقت در سطح استان شناسایی و منهدم شده و ۱۸۲ سارق و ۱۱۵ خریدار اموال مسروقه دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به کشف ۹۸۴ فقره سرقت در سطح استان بیان کرد: در زمینه سرقت‌های مسلحانه شاهد کاهش کاهش ۴۰ درصدی در سطح استان هستیم.

وی میزان کاهش سرقت قطعات خودرو را سه درصد عنوان کرد و افزود: سرقت داخل خودرو ۱۳ درصد، سرقت محموله ۵۰ درصد، قاپ زنی ۳۶ درصد، جیب‌بری ۱۰۰ درصد و سرقت مغازه هشت درصد کاهش داشته است.

سهرابی با اشاره به منفی بودن آمار سرقت بانک و سرقت از مغازه‌های طلافروشی طی هشت ماه نخست امسال، خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در امنیت داشته‌اند و این آمارها با همکاری مردم حاصل شده است.

کد خبر 4780073

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی بوشهر فرماندهی انتظامی استان بوشهر بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی ایلام بنزین گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه بسیج تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور