Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرازی با بیان اینکه باید حساب اعتراضات مدنی را از آشوب و اغتشاشات جدا دانست و جدا کرد، گفت: این اغتشاشات یک اعتراض مدنی نبود.

به گزارش خبرنگار سیاس خبرگزاری شبستان، «صادق خرازی» شب گذشته (یکشنبه 3 آذر) در برنامه تیتیر امشب شبکه خبر سیما به بررسی اغتشاشات اخیر پرداخت و با بیان اینکه باید حساب اعتراضات مدنی را از آشوب و اغتشاشات جدا دانست و جدا کرد، گفت: آمریکا، اسرائیل و برخی از کشور‌های مرتجع منطقه در این دست اتفاقات و آشوب‌ها دخالت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه سیاست تعدیل بنزین بهانه‌ای شد تا این آشوب‌ها را راه بیندازند، گفت: این اغتشاشات یک اعتراض مدنی نبود برای این که برای اعتراض مدنی سلاح نیمه سنگین در اطراف عسلویه مهیا و مخفی نمی‌کنند.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به نقش شبکه‌های معاند نظیر ایران اینترنشنال، من و تو و بی بی سی در حوادث اخیر گفت: اینها اغتشاشگران را تحریک و هدایت می کردند و مشخصا به آنها کد می دادند.

 

خرازی ادامه داد: اگر ما حق مردم را به رسمیت بشناسیم و به عقل و فهم آنها توهین نکنیم به آنها احترام بگذاریم این رسانه های خارجی هیچ کاری نمی توانند بکنند.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این که باید قدر این مردم را دانست و امکان اعتراض مدنی را برای آن‌ها فراهم کرد، افزود: ریشه بحران اخیر نخست خارجی‌ها هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: دوم باید حق اعتراضات مدنی مردم را به رسمیت شناخت و به مردم اعتماد کرد، سوم عملکردهاست و تدبیر‌های درست است و باید مجریان بتوانند سره را از ناسره تشخیص دهند./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیج نماز جمعه مساجد راهپیمایی اردبیل اغتشاشات اخیر در کشور کتاب اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات صادق خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه

دریافت 4 MB کد خبر 6092620

دیگر خبرها

  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد