Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:40:31 GMT

اقدام عجیب خانواده متوفی در مراسم خاکسپاری! + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۴۳۱۸

اقدام عجیب خانواده متوفی در مراسم خاکسپاری! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مراسمی که مانند مراسم عروسی ممکن است در نقاط مختلف جهان به شکلی خاص و منحصر به فرد برگزار شود مراسم خاکسپاری است. این مراسم اغلب با توجه به باورهای دینی، فرهنگ و آداب مردم محلی به شکلی ویژه برگزار می‌شود؛ تا جایی که شاید نظیر آن در هیچ نقطه دیگری از جهان برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند برگزاری یک مراسم عجیب خاکسپاری که به تازگی ویدئویی از آن در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

در ویدئوی منتشر شده در حالی که چند مرد سیاه پوش به شکلی عجیب و غریب سرگرم اجرای تشریفات خاکسپاری در مقابل حاضران در مراسم هستند، دیده می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که تابوت متوفی در داخل قبر قرار داده شده و حاضران در اطراف قبر حضور دارند، این مردان سیاه پوش اقدام به اجرای تشریفات خاص خاکسپاری می‌کنند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که آنها مرتبا کلماتی را تکرار می‌کنند دائما دست خود را مانند اجرای حرکات رزمی تکان داده و به عقب و جلو حرکت می‌کنند. در این ویدئو حاضران در حالی که سرگرم تماشای اجرای حرکات آنها هستند دیده می‌شوند. هنوز مکان دقیق برگزاری این مراسم خاکسپاری مشخص نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویدئوی این مراسم خاکسپاری در حالی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد که چندی پیش نیز ویدئویی از یک مراسم خاکسپاری که حاضران با شنیدن صدای فرد متوفی از داخل قبر شروع به خنده کرده بودند، خبرساز شده بود.

بیشتر بخوانید: اتفاقی عجیب در یک مراسم خاکسپاری؛ مرده‌ای که با عزاداران حرف زد + فیلم

انتهای پیام/

مراسم خاکسپاری عجیبی که به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خاکسپاری مراسم خاکسپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ورزش سه، در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس و سپاهان یکی از هواداران قدیمی تیم اصفهانی که در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، روبه‌روی دوربین‌ خبرنگاران عباراتی زشت را به کار برد که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.

این پیرمرد خبرساز سپاهانی امروز با توجه به حواشی ایجاد شده دستگیر شده است.

هوادار قدیمی سپاهانی‌ها بابت اقدام خود و حواشی پیش آمده باید پاسخگو باشد و احتمالا به زودی شاهد عذرخواهی رسمی وی در خصوص اقدامی که صورت داده باشیم.

دیگر خبرها

  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • کشف عجیب یک «همدان» دیگر در ایران! + ویدئو